2 Mart 2011 Çarşamba

Libya'dan kime ne ?

iki haftadir neler cektim neler ? ailemin burnundan da getirdim sudan bahanelerle. Taner'in Libya Trablus'ta olmasi beni acaip uzmustu.Kendimi cok kotu hissettim.
Gec de olsa cok sukur sag salim dondu evine.
Cumartesi gununden beri disardayim.
Rahatsizligi nedeniyle doktor,tahlil,hastane derken gozlemledim insanlari,cevremi.
Nereye gittiysem de ayni durum soz konusu.
Hic kimse bizim gibi duyarli degil yemin ederim.Gozlerimiz TVde,gazeteler elimizde, googledan son haberler surekli gozetimimizde..
Dunyadan haberi olmayan cok insan var..Televizyonlarda sarkilar turkuler ya da reklamlar boy gosteriyor.Cok ender bazi yerlerde NTV kanal acik.
Ameliyat sonrasi hastanede kaldim..gec saatlere kadar da gozumu kirpmadim.Ne de olsa refakatciydim.izledim,dolastim biraz sagda solda.Kulak misafiri oldum insanlara. Kesfetmeyi seviyorum iste.
Allah hicbir ULUSun basina bela vermesin.Hele hele iç savaşı hiç vermesin.Cok uzuluyorum ordaki insanlar icin.Yazik ettiler memleketlerine.Dunyanin en buyuk petrol rezervesine sahip Libya.Dusmanin eline firsat verdiler.Hem kardes kani doktuler.Hem canlarindan,hem mallarindan oldular,yagmaladilar,yaktilar,yıktılar.
Hem de petrol kuyularina el koyulacak.Boyle bir firsati kacirmayacak aç timsahlar.
Yazik oldu cok yazik.
IRAK'tan ne farkiniz olacak ki.? Huzursuz,mutsuz ve can guvenligi olmadan yasayacaksiniz artik.
Eski OZGUR gunlerinizi cok arayacaksiniz.
Bas kaldirdiginiz Kaddafiyi bile arayacaksiniz adim gibi eminim bundan.
BİR İNSANİN KENDİNE ETTİGİ KOTULUGU HİC KİMSE EDEMEZMİS.
Uzlasma varken..herseyini kaybet..ellerinle teslim et."Ben yiyemedim al sen ye..!!!"
Bu nasil mantik ya? olacak sey degil.
Allah yardimciniz olsun.

Guzin AVCI
2.3.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: