5 Mart 2011 Cumartesi

Bir yudum SEVGİ

Anladim bir kez daha
Senmişsin kolum, kanadım,ayagım, elim
GiTTiN GiDELi
gulmeyi unuttu gozlerim
Konuşmuyor artık
gonlune küsmüş o susmayan dilim
Kum tanesi gibiyim un ufak olmuş yuregim
Arıyor ruhum seni
Arıyor bebegin annesini aradigi gibi
Soyle bana
SEVEN insan ne ister ki ?
ilgi ve bir yudum SEVGİden başka
ister gonlum okşansın, okşansın saçlarim
Gozlerimde kaybolsun içten sıcacık bakışların
2010
Neler çaldı benden şu koca bir yıl neler neler ?
Anlatilmaz..yazilir sayfa sayfa romanlar, hikayeler
Aldi gitti benden gençligimi,sevinçlerimi, umitlerimi
Vazgeçtim keyifli bir yaşamdan,mucadeleden kalmadi hedefim
Pembe hayatlardan almadi gonlum nasibim
SEVDiM SENi yurekten
ilgim, sevgim bambaşka sana
Tepeden tırnaga KIZGINIM
Al sapla..nerde hançerin ?
perişan halim
yine YALNIZ..yine SENSiZiM
Bir SOLUK seninle bir NEFES
sadece istediğim....!!!

Guzin AVCI
5.3.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: