4 Mart 2011 Cuma

aaa..BARCELONA burasi

İspanya'nin en guzel AŞIKLAR şehri

Gercek gibidir bazen duşler..
uyanirsin bazen sevinc icinde mutluluktan..
bazen de uyanirsin terler icinde korkudan..
Kabus dolu geceler aglatir seni..
guzel ise tatli bir tebessum yayilir yuzunde alev alev guldurur yuregini.
Ruya iste..nerdeeen nereye.
ispanya'nin en guzel sehri..BARCELONA'dayim..hem de Kristomp Kolomb meydaninda...insanlar civil civil..gozlerinin ici gulerek geziniyor kizli erkekli..sarkilar yukseliyor hos bir nagmeyle..Renkli goruntuler icinde yuruyorum mutlulukla yanimda birileriyle..Gozlerime inanamiyorum, isiltili guzellik karsisinda dort koseyim.Şiir yarismasi varmis.Aklimda şiirin bir satiri bile yok.
--"eyvah..niye ezberlemedim, simdi nasil okuyacagim siiri?" diyorum kaygi icinde.
aaaa...birden...sadece gozleri gorunen, carsafli kadinlar oldu etrafta.
Hepsi telasli, hepsi birseylerden korkar gibi urkek tavirli.
İRAN miydi ? ARABiSTAN miydi ? anlamadim neresi.?
"Libya gibi burasi da karismis,eskiden boyle degildi.." derken uyandim.
Allah hayirlara cikarsin.
Nedense Avrupa ulkelerinde hep HUZUR var.insan gonul rahatligiyla dolaşabiliyor.
"Darisi islam ulkelerinin başına olsun..!!!" diyorum tum içtenligimle.

Guzin AVCI
5.3.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: