7 Mart 2011 Pazartesi

SPOR AŞKI bambaşka

Dişarda lapa lapa kar yagiyor..Tum Yaşamkent, Cayyolu karlar altinda yine bembeyaz.
Kar Özlemi cekenlere gonderiyorum bu beyaz ortuyu sevgiyle.
"MART kapidan baktirir kazma kurek yaktirir" demis atalarimiz.Dun yaz gibiydi disarisi bugunse kiştan kalma bir gun yasaniyor karla birlikte.
Televizyonda Fenerbahce-Genclerbirligi maci var kıran kırana.Goller geldikce seyirci keyfinden dort koşe.Ne guzel bir duygu adrenalinin tavan yapmasi..coşkuyla çiglik atmalar,takimini atesleyip gobegi catlayincaya kadar bagirmalar.
Duygularin en guzeli spor AŞKI..hele tuttugun takimin yeniyorsa, liderlik icin mucadele veriyorsa..tadina doyum olmaz.
Ben BEŞiKTAŞliyim..kesseler kanim siyah beyaz akar derdim.Okulum bilirdi Beşiktaş hastasi oldugumu.Kalbim kırık olsada sevdalı oldugum takımima şimdi.Olsun diyorum duzelecek,toparlanacak,yine şahlanacak eskisi gibi biliyorum.
Gonlum ne istiyor biliyor musunuz ?
Dunyanin hicbir yerinde GENÇLER ÖLMESiN...ölmesinler pisi pisine..Ömurlerinin baharinda kara toprak olmasinlar..Cenneti yaşasinlar bu dunyada..Ana kuzulari bir kör kurşuna kurban gitmesin boylesine çoskuyla yaşamak varken.
Stadyumdaki GENÇLERe bakiyorum.Heyecanli..mutlu..yasama sevinciyle dopdolu.
ALLAHIM esirgesin her turlu kotulukten,şerden,beladan,savaştan.
Yaşasinlar gonullerince hayalleri yıkılmadan.
Temiz duygularla suslensin kalpleri..gulsun hep piril piril yuzleri.
Sevgiler

Guzin AVCI
7.3.2010
ANKARA


.

Hiç yorum yok: