7 Mart 2011 Pazartesi

TUNUS'a kucak dolusu sevgiler

Tesekkurler ASLI hanim.
TUNUS'tan yazmis guzel bir mail." AŞK sepeti" rumuzu ile.Oyle icten, oyle sevgi yuklu ki..keske paylasabilseydim sizlerle ama istememis ne yazik ki.
Sizi o kadar iyi anliyorum ki..tum duygulariniza katiliyorum yurekten.
Ben de yasadim sizler gibi GURBETi..
ben de OZLEDiM sevdiklerimi..
ben de hissettim iliklerinme kadar HASRETi..
Her zaman derim saglik ve huzur cok onemli diye.
Paran olmuş neye yarar huzurun yoksa.Mutlulugun anahtaridir HUZUR bence.
Gececek..huzursuz gunler gececek..ic de olsun disarda olsun bundan eminim.
Size soyleyecegim tek sey SABIR.
inanin sabreden insan mukafatini goruyor sonradan.
Benimle duygularinizi paylasmaniz gulumsetti dunden beri gulmeyen yuzumu.
Park halinde duran arabama gelip vurmuşlar.Gorunce cok uzuldum..ama hemen gecti kizginligim .." Cana gelmesin de mala gelsin"..diye.
Hic kimse istemez kaza yapmayi..hic kimse istemez kimsenin burnunu kanatmayi..hic kimse istemez parasiz pulsuz kalmayi,hic kimse istemez cennet ulkesini birakip da GURBETlerde para kazanmayi..hic kimse istemez hastalanmayi..hic kimse istemez eşiyle darilmayi..hic kimse istemez huzursuz bir ortamda yasamayi..
Hele..hele..hic kimse istemez İÇ SAVAŞ ciksin..kardeş kardeşin kanini akitsin...korku, panik, endişe içinde yasasin.
Oluyor işte..olmasa iyi olur ama hayatin cilveleri bunlar.
Yuregimizden SEVGİyi,yuzumuzden gulumsemeyi, dilimizden de dualarimizi eksik etmeyelim.Bekleyelim..Sabreden dervis muradina erermis :)))
Kucak dolusu sevgiler TUNUS'ta yasayan kardeşlerime.

Guzin AVCI
7.3.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: