28 Mart 2011 Pazartesi

Tsunaminin ardından..

Son gunlerde yaşadığımız olaylar beni derinden etkiledi.
En çok da Japonya'nın başına gelen dogal afat beni kahretti.
TSUNAMi diye birşey yoktu eskiden.Şimdi ismi bile kabus gibi ürkütüyor beni.
Nasıl korkunç bir manzaraydı o Yarab?
Dev dalgaların onunde kaybolan binlerce insanlar,hayatından,canından,malından olan insanlar. O arabaların karton bir kutu gibi suyun yüzünde gidişi gözlerimin önünden gitmiyor.Hala kaygı ve endişeyle izliyorum.Milyonlarca dolar zararın yanında bir de nukleer sızıntı kara bir bulut gibi çöktü güzelim ülkenin üstüne.
Japonları hep sevmişimdir.
Gururlu,onurlu,çalışkan,güler yüzlü bir millet.
Böylesi bir ACIyı haketmediler diye düşünüyorum.
Allah yardimcıları olsun..
inanıyorum ki yeniden toparlanacaklar eskisi gibi güçlü olacaklar.
sevgiler hepsine.

Güzin AVCI
27.8.2011
Ankara

Hiç yorum yok: