31 Mart 2011 Perşembe

önce insan olalım

Dünyanın neresinde olursak olalım, neresinde yaşarsak yaşayalım
önce..önce iNSAN olalım.
Mazlumun ahını almayalım, yoksulun hakkını çalmayalım,
hele EMEK varsa, ALIN TERİ varsa yapılan bir işte..
Hakkına el koymayalım,üstüne yatmayalım aylarca, üzmeyelim,uğraştırmayalım.
Ne hakettiyseler karşılığını hemen verelim,borcumuzu ödeyelim.
Hayatta en çok korktuğum KUL HAKKIDIR..!!!
yine beni en çok korkutan HARAM PARADIR.
Nur içinde yatsın annem de babam da dürüsttüler,
Allahıma bin şükürler olsun bugüne kadar boğazımızından hiç haram geçmedi.
"Ne oldu ? niye yazıyorsun Güzin bunları"diyeceksiniz.
Kaç gecedir uykularımı çaldı güzel bir hatun.
Dişlerinden muzdaripti, tavsiye ettim hocamı.
--"Ankara'nın en iyi diş hekimi"
dedim. Asghar hocamı önerdim.
Ben böyleyim işte.
Seviyorum PAYLAŞMAYI..iyi olan herşeyi söylemeyi.
Güzel hatun bütün dişlerini yaptırdı.2.5 ay EMEK verdi ona değerli hocam.
Tesadüfen öğrendim ki güzel hatun hala BORCUNU ödememiş.
O kadar UTANDIM ki..öyle MAHÇUP oldum ki.
Sanki HIRSIZLIK yapmışım gibi, birilerini dolandırmışım gibi.
Öyle duyarlı,öyle terbiyeli iyi bir insan ki bana bir "alo" deyip de söylemedi bile.
UTANCIM ikiye katlandı inanın.
"Sen gönderdin" diyebilirdi bana.
SABRIna ve terbiyene hayran oldum değerli hocam.
ÖZÜR diliyorum sizden.Siz saklasanız da ben biliyorum.
Sevgili hatuna da iki çift lafım olacak.
"Ya KIR...!!! o tüm porselen dişlerini dolaşma ortalık da,
ya da git bileziğini,kolyeni bozdur..ÖDE bir an borcunu "
benim de başım kalksın yerden...!!!

Güzin AVCI
31.Mart.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: