2 Aralık 2014 Salı

Ben utandım inanın..

Şevval Sam..
Türk İş adamları derneğinin organizasyonu..
W Hotel'de.. Genel müdürü Şafak bey koşturuyor bir oraya  bir bu tarafa..
İstiyor herşey mükemmel olsun..
Gurbette konserler güzeldir..
Milli duygular çıkar doruk noktaya..
Unutursun tüm yorgunluğu hasreti özlemi..
Birleşir eller, kenetlenir gönüller, dillerde sevda türküleri..
Söylenir hep birlikte loş ışıklar altında çoşkuyla  gümbür gümbür..
Sıcak, içten, samimi, herkesle tatlı bir diyaloğu olan bir sanatçı Şevval..
Halktan biri.. güzel sesi..nezaketi...asilliği..su gibi..
Karadeniz türküleri.. İnanılmaz güzeldi..
Pistte buldu herkes kendini..
Halay çekiliyor dayanamadım..
Halay başı ben..elimde ipek şalım, ucunda sallanan taşlı bilekliğim..
Bir hatun geldi, aldı elimden şalımı geçti başa..
iki dakika sonra o çıktı başka biri girdi aramıza..
Çıkamadım da  hemen..hatun aldı gitti şalımı..
Bekledim getirmedi..gözlerim takılı kaldı oturduğu masaya..
Aldığı gibi getirsin istedim gitmedim ayağına..
Konser  bitti..
Toparlanıyor herkes.. bakmadan geçiyor yanımızdan telaşla....
-"Sizdiniz elimden şalımı alan, iade etmediniz nerde şalım?" dedim kibarca..
-"33 Nolu masaya bıraktım " dedi umursamazca..
Terbiyesiz.. Sen onu geldin, izin almadan yapıştın bana, aldın elimden..
Baktık yok masada..saniyesinde uçmadı ya..
Utandım benim milletimden biri böyle bir saygısızlık yaptığı için..
Kolunu sallaya sallaya çıktı gitti..
Bence sen var ya..
Giyinmiş kuşanmışsın ama görgüsüzün tekisin..
Hala yapılan terbiyesizliği sindiremedim içime..
Kleptomani olarak yazdım yüreğime..
Ne kadar utanç verici bir durum..
Güzelim konseri sindirtmedi içime..
Sabah kalktım sesim de yok..
Resimlerde..güzelim şalım omuzumda..
Buruk bir anı kaldı geriye..


Güzin AVCI
28. Kasım. 2014
Doha-qATAr

Hiç yorum yok: