18 Aralık 2014 Perşembe

Katar'ın milli bayramı bugün..18 Aralık..

Her yıl yaşardım bu heyacanı..
Elimde Katar bayrağı..
İnerdim sahile Corniche..
Yüreğimde çoşku kutlardım Milli  bayramı..
Gitmedim bu sabah
Yoktu keyfim..
90 yaşındaydı ruh halim..
Uçaklar geçtikçe  üstümüzden.. hopladım yerimden..
Görünüyordu evimizden deniz gösterisi muhteşem..
İzledim gitmişcesine..
Dört gözle Katar TVden.. .
En çok ne etkiledi beni yazıyım hemen..
Baba Emir'in insanlara sevgisi ilgisi..
Oğlu Emir'in babaya saygısı.. gülümseyişi..
Tören bitimi..
Kalktılar yerlerinden..
Kendi hallerinde..etten kemikten örülü yok korumasız..
Yüzlerinde tatlı bir gülümseme..samimi..
Halkıyla kucaklaşması..
İçten sıcacık dokunuşları..
Oluştu sevgi yumağı..
Seviyorlar emirlerini yürekten  Katar'lılar..
Gönülden birbirine bağlılar...
Ne kızgınlık.. ne öfke.. ne kin ..ne nefret..
Yok böylesi duygular..
Huzurlular..
HELAL OLSUN..
Kutluyorum yürekten..


Güzin AVCI
18.Aralık.2014
Doha-Katar


Hiç yorum yok: