24 Aralık 2014 Çarşamba

paramparça..

Zıpkın gibi bir delikanlı..
Oturmuş Hilton'un kıyısında taşların üstüne..
Derin  düşüncelere dalmış..
Almış ellerinin arasına başını..
Kara teni..çalıdan farksız darmadağın saçları..
Sigarası  sanki gemi bacası ..
Karışıyordu rüzgara inat dumanlar..
Kömür siyahı gözleri..
Saklanmış hüznün arkasına..
Ayaklarının altında sevişen dalgalar ..
Masmavi  inanılmaz güzellikte..
Kederlerini dertlerini atsa denize bıraksa ya..
Konuşmasa da olur insanoğlu..
Vücut dili anlatıyor herşeyi..
Öyle bir acı ki hissettiği..
Çaresizliğin  üzüntüsü  vurmuş yüzüne her halinden belli..
Utanmasa yolacak saçlarını..
Serde erkeklik olmasa ağlayacak avaz avaz tüm gücüyle ..
Yaklaştım yanına doğru..
Ürkek bir ceylan  gibi titredi beni görünce..
Ne gülümseyebildim yapmacık da olsa..
Ne törpüleyebildim yüreğindekini azıcık da olsa..
Baktım sadece..
Ya AŞKdı kara sevdasıydı içini acıtan..
Ya da parasızlıktı canını yakan..
Ancak ikisidir insanı böylesine yürekten ağlatan..
Şimdi..bir mucize olsa..
Çıkıp gelse bir köşeden sevdiceği..
Gelse aniden..
Hasretle yanan yüreği..
Sarılsa sımsıkı özlemle sevdiğine..
Ya da bir deste dolarım olsa..
Versem eline..
Al desem.. bu hediyemdir sana..bozdur bozdur harca..
Yağmalanmış ruhu can bulsa yeniden..
Gözleri parlasa mutluluktan..
O hâli etkiledi beni..
Sevindirdim içimden kendimce..
Hayali bile güzeldi..

Güzin AVCI
24.12.2014
Doha-Katar

Hiç yorum yok: