28 Ocak 2015 Çarşamba

ben uyumasam da olur..

uyku  akıyor gözlerimden
sürünüyorum bebek olmuşum emekleyen..
yastığım dikenli kaya batıyor yüzüme
saçlarım isyanda darmadağın herbiri bir yerde
uykum kaçmış firarda
gözbebeklerim faltaşı acı biber soslu
alev alev yanar gaz döksen üstüne
gözlerim  sıkışmış kalmış beynimle yüreğim arasında..
bardaktan boşanırcasına yağmur yağacak bassam düğmeye..
kırık çeşme misali aktı akacak bekliyor pusuda..
açılıp kapanıyor burun deliklerim final çizgisinde  yarış atı..
dilim dönmüş kestane kebaba..
dudaklarım titrek, dişlerim kilitli sıkışmış mengeneye..
kirpiklerim şaşkın..sesleniyor aşağıdan yukarıya..
-- gel aşkım..ÖZLEDİM SENİ ..sarıl bana.. kapan üstüme..
bakıyor üst kirpiklerim meydan okurcasına heybetli dimdik ayakta..
özlese de kavuşmak istemiyor inadına elma yarısına..
göğüs kafesim körüklü fayton..
vurdukça kırbacı arabacı daha hızlı alıp veriyor nefesi..
içimde  buruk hüzünlü ağlayan bir keman sesi..
kalbim ruhum dalgalı deniz..
yatağım yalpalayan tekne..
attım  yorganı heyheylerim zirvede..
odamda fırtına herşey ayakta herşey tetikte..
vay canına..bu nasıl gece?
ortalık yangın alevi kavga eden edene..

ben miyim suçlu olan ..?
uykusu kaçan gözlerim mi..?
yoksa gözlerime eşlik eden yüreğim mi..?

bence..
bir suçlu varsa..
şu anda ..
İstanbul'dan TAHRAN'a uçan Taner'imde..

ŞANSın bol..yolun açık olsun sevdiğim..
ben uyumasam da olur..
yeter ki sen MUTLU ol..
gitsin herşey yolunda..
olsun herşey gönlünce...!!!

Güzin AVCI
27.Ocak.2015
Doha-Katar
( gece 1.de İran yolcusu..)


Hiç yorum yok: