20 Ocak 2015 Salı

yoğun yaşıyorum..

Yoğun yaşıyorum duygularımı
Ufacık bir hazan
Harabım olur..
Şarkılar  feryadım..
Sığınırım kuytu limanlara
Gözlerim döner çağlayana..

Yağmalanmış  ruhum görünce parktaki yeşilliği
Dayanamaz içimdeki çocuk fırlar dışarı koşar deli deli
Elma yanaklı, uçurur uçurtmasını, içi sevinçli..

Severim sporun her dalını..giderim heyecanla maça..
İçimdeki çocuk çoşkulu atlamak ister sahaya..
Verseler topu eline, atar golleri, sallar orayı..

Bir müzik evi..bir konser..akşam üstü bir keman sesi..
Kaplar bedenimi tarifi imkansız tatlı bir duygu seli..
Ruhum bütünleşir notalarla..nağmeler içli bazen neşeli..
Uzaklar yakın olur, aşk sarhoşluğunda bulurum kendimi..

Resim..sergi..sanat evi..solurum muhteşem atmosferi..
Renk cümbüşü içinde kaybolur benliğim..
İçimdeki çocuğun elinde fırça, keyifli dokunuşlarla..
Renk patlaması yaşatır ruhuma mükemmel ötesi..

İnsanlara bakıyorum farklı hepsi
Huyu suyu karakteri görgüsü bilgisi
Ne öyküler vardır her birinde kimbilir ?
Gelince biraraya.. hele uyum içindeyse kafalar..
Yaşanır tatlı saatler olunur sevgili..

Yağmur sonrası toprak kokusu..
Fırından yayılan buram buram ekmek kokusu..
Çiçeklerin ruhumuzu ferahlatan mis kokusu..
Masumiyetin simgesi bir bebeğin  süt kokusu..
Bayram sevinci yaşatır her biri  güzel yüreğime..

Çocukla çocuk oluyor oynuyorum
Yaşlı ile ihtiyar oluyorum okşuyorum gönlünü
Ağlayanla ağlıyorum paylaşıyorum kederini
Gülene eşlik ediyorum tatlı dilli..

Yoğun yaşıyorum duygularımı..
Mutlu oluyorum küçük şeylerle..
Bilmiyor güzellikten başka duyguyu yüreğim..
İçimdeki bu çocuk  SEVGİ  ÇOCUĞU......!!!


Güzin AVCI
20.Ocak.2015
Doha-Katar


Hiç yorum yok: