10 Ocak 2015 Cumartesi

Mavi Jeans..The Dubai Mall...

Yazmadan edemeyeceğim..
İçimde kalmasın döküyüm satırlara..
Bu bir ders olur belki yapılmaz böylesi HATA bir daha..
The Dubai Mall.. Dünyanın en büyük alış veriş merkezi
Dubai'nin her yeri her caddesi süslenmiş afişleri
20 years..DUBAİ SHOPPİNG FESTİVAL 2015 ( 1 Jan-1 Feb )
Girdik Mavi'ye, bütün Jeans mağazaları bitmiş gibi
Serde milliyetçilik duygusu var ya... seviyoruz da aynı zamanda..
Herşeyde o/o 50--o/o75 arası indirim..
Taner beğendi bir kot, dedi bu güzel..
Hiç gözüm tutmadı beğenmesem de rengini
Dedim kocamı  kıracağıma dişimi kırarım daha iyi
Denedim üstüme oturdu aksi gibi
Başkasına bakamadan aldık tabii
Bir de Özbekistan'lı çocuk demez mi?
Hepsinde indirim var bir bu YENi...
Bayılın bakalım 430 dirhemi....
İyi.. hoş.. giyelim güle güle iyi günlerde sağlıkla..
İnanamazsınız gözlerinize.. şaşkınlıktan yutarsınız küçük dilinizi..
Görmenizi isterdim nasıl boya verdiğini
Yıkıyorum geleli.. her gün 2-3 sefer belki..
İnanın giymeden paçavra gibi eskidi..
Olmaz..olamaz.. YAKIŞMAZ..
MAVİ Jeans ünlü bir marka
Ün salmış dünyaya
Bu resmen batırılmış çıkarılmış boyaya
3 kot alırdım en iyisinden ben bu paraya..
Utanç verici bilesiniz
Haydi ben çekerim sineye bir TÜRK çocuğu olarak
Bir yabancı ne der hiç mi düşünmediniz ???
Bırakmam bunun peşini
Ankara'ya gelince hesabını vereceksiniz..


Güzin AVCI
9.Ocak.2015
Doha-Katar


Hiç yorum yok: