17 Şubat 2016 Çarşamba

Ankara'da hain saldırı..

Tam NTV'i izliyorum.
--" Büyük bir patlama oldu Genelkurmay -DSİ kavşağında.."  dedi spiker gösterdi uzaktan akşamın karanlığına karışan kara dumanları..
Şok geçirdim,dondum  kaldım yerimde,inanılmaz üzüldüm gözyaşıma karıştı öfkem lanetlerim.
Benim YOLUM orası.Konya yolunu kullanmam hiç, her yere o yoldan giderim.
Çoğu kez rastlamışımdır mesai saatinde, ışıkta duran askeri servislere..
Direksiyondaki askerimin bakınca masum çocuksu gözlerine..
Merhametim, sevgim, minnetim karışır tüm duygularım birbirine.
Ana kuzuları..yavrular daha. Hayatlarının baharında, daha gün yüzü görmemiş, aşkın paranın yaşamanın tadını almamış,dünyanın güzelliklerinden bihaber.
Her seferinde hep düşünmüşümdür endişeyle.
Neden çıkıyor servisler hep peşpeşe?
Neden farklı saatlerde, ayrı ayrı çıksalar olmaz mı ki? diye..
Doğu'da terörün en şiddetli günlerinde öğretmenlik yapmam,bir de akrep burcu olmam, sezgilerim güçlü bir yerde..Geçirdim her seferinde aklımdan bir saldırı olsa Allah korusun çok can gider diye..
TSK..neden almazsınız 3-5 dakikalık tedbirleri  ?
Çok mu zor ? insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı..
Görmüyor mu gözleriniz ? Basiretiniz mi bağlandı ?
Bir vatandaş olarak ben bunu düşünüyorsam nerde uzmanlarınız nerde MİT sorarım size?
Ben nasıl içim sızlamadan geçerim o yoldan bir daha ?
Yaktınız gurbet ellerde canımızı..
Uyumadım sabaha kadar yeminle.Her hastane geldi gözümün önüne..
Her acil kapısı..insanların feryadı gözyaşı..Ocaklara düşen büyük acı..
Paramparça olan masum bedenler..Ameliyat masasında ölümle hayat çizgisinde gidip gelenler..
Yaralılar  ızdırap içinde acı çekenler..
Canla başla hayat kurtarmaya çalışan doktorumuz hemşiremiz ..
O telaş..O acı..O üzüntü..
Evlerdeki çığlıklar..yaşadım sabaha kadar..Gezdim sanki her bir evi.
İHMALlikten ben suçluymuşum gibi özür diledim her birinden.
Askerim..ŞEHİTİM..haketmediniz hiçbiriniz haince ölümleri..
Allah kahretsin eli kanlı katilleri..
Yeter artık..Ölmesin insanlar..
Yanmasın canlar..ağlamasın analar eşler çocuklar..
Temizleyin TBMM'deki hainleri..
PKK-DAEŞ-PYD... hepsi..hepsi bir..yok birbirinden farkı..
Tek dertleri Doğu..
GAP'ı almak elimizden..
100 yıl sonra dünyanın heryerinde sular azalacak,bitecek çoğu yerde.
Ama GAP'da bitmeyecek.
SUYUN peşinde İsrail.Tüm hizmetler ona. Gerisi maşa.
Aç gözünü ANKARA..UYUMA..bu kadar silah depolanırken,hendek kazılırken nerdeydin?
TÜRKİYE kolay kazanılmadı..
Her karışında bıyığı bitmemiş masum çocukların ,gençlerin, her yaşta ŞEHİTLERİN kanı var.
Bırakın anayasayla birbirinizle onunla bununla uğraşmayı.
Birlik beraberlik içinde koruyun ASKERİMİZİ -HALKIMIZI -SINIRLARIMIZI...!!!!

Güzin Avcı
17.Şubat.2016
Tahran


Hiç yorum yok: