3 Şubat 2016 Çarşamba

Tahran..bilemedim inan..


TAHRAN...
Bilemedim inan...
Sende mi yoksa bende mi..?
Hangimiz de yüklü  H Ü Z Ü N..?
Nedir nefesimi kesen bu burukluk böyle..?
Ağır havan mıdır yoksa  bana dokunan... ?
Özgürlüğün tadını çıkaran güvercinler mi yoksa balkonuma konan..?
Bakma bana heybetli heybetli ey karlı dağlar..
Gelmeyin de  üstüme üstüme  acımasızca..
Kolay değil  bilmediğim yepyeni bir şehirdeyim şu an..
Yeni kültür..yeni insanlar..yeni çevrem...
Nereye gitsem..
Cesurdur yüreğim..
Kaybetmem ben asla inancımı sevincimi dara düşse de başım..
Gökyüzü kadar kocamandır her yerde her koşulda UMUTLARIM......
Oysa..dün bir bugün iki..
Gözlerim mahsun..
Dilim suskun..
Yaralı sanki ruhum..
İçimdeki güzellikler sararıyor mu ne..?
O yaşamı seven kıpır kıpır çocuk nerde..?

Güzin Avcı
3.Şubat.2016
Tahran-İran

Hiç yorum yok: