28 Şubat 2016 Pazar

KATAR-Doha'ya yeniden merhaba...

Taner'in toplantısı vardı,  takıldım peşine ben de.
dedim usulca damardan bir sesle..
---" ÖZLEDİM evimi, özledim gezdiğim yerleri...
..götür beni de..görüyüm bir daha dünya gözüyle.."
Olur dedi kırmadı beni uçtuk keyifle.
Gerçekten de..seviyorum ben bu şehri.
Dile kolay..2005-2015 arası..
Türkiyem'den sonra işlemiş kanıma olmuş 2.ci şehrim gibi..
Hiç yabancılık çekmiyorum, hiiiç ayrılmamış gibi..
Rahatsızlık duymuyorum geziyorum DOHA'da özgürce..
İlk gittiğimde vardı sadece bir Sharaton Oteli..
Gerisi yapıldı benimle..
Gezdim dolaştım yine eskisi gibi..
Heryer herşey bıraktığım gibi..
Bazı yerlerde olmuş ufak tefek değişiklik.
En çok beklediğim, dört gözle açılsın dediğim restoran açılmış nihayet evimin altına..
Kısmet değilmiş orda oturup bir fincan kahve içmek dostlarla demek ki..
Sevgili  CORNİCHE..
Yalnızlığımı paylaştığım, duygularımı haykırdığım, yoldaşım, arkadaşım, sırdaşım..
Beni Doha'ya sen bağladın bilesin.
Senin sayende dimdik durdum ayakta, seninle bütünleştim..
Bazen ağladım, bazen coştum çocukça..
Her adımda, şarkılar söyledim, şiirler yazdım, besteler yaptım sana..
Cuma akşamı oturduk,  en sevdiğim AŞIK olduğum yere..
Al-Mourgan restoranta..
Konuştum yıldızlarla, merhaba BEN GELDİM dedim tepsi gibi doğan kocaman Ay'a..
Renk renk geçen tekneler süzülürken denizin mavi sularında Arapça şarkıyla..
Yüksek binaların yanıp sönen ışıltılı atmosferi..
Gece lambam Oredoo'nun  kırmızısı..
Taner'in gökkubbeye savrulan nargile dumanı..
Yanan ısıtıcıların parlak alevi,  yayılan  ısısı..
Sarhoş oldum 70lik rakı içmiş gibi, manzara ortam sevdiğimle birlikte..
Yeniden..seni görmek..iyi geldi bana DOHA..
Mehtap-Gürkan, Sabiha-Mete,- Ebru-Ziya..
Gördüm sadece gençleri..
Döndüm Tahran'a evime sevgiyle..

Güzin Avcı
28.Şubat.2016
Tahran-İran

Hiç yorum yok: