18 Ağustos 2021 Çarşamba

14 Ağustos Evlilik yıldönümümüz..

 Bugün özel gün.Benim için kutsal gün.Sadakatin simgesi,saygının,sevginin,aşkın, güzel olan herşeyin hepsi hepsi.Kimselere pas vermedim ben, hiç umut vermedim, kimseleri sevmedim, istemedim, seçtiğim kişi ilk ve son olacak, sıradan biriyle evlenmeyeceğim,öyle biriyle evleceğim ki herkes saygı duyacak dedim.Kısmet Taner Avcı’ya imiş.Ören sahilinin güzel denizinde hem yüzdük, hem güneşlendik, hem sohbet ettik.Akşam yemeğinde aynı balık restoranının, aynı  14 numaralı masasını seçtik.Keyifle yendi yemek.Yüksel abimin sürprizi mutlu etti beni, aldığı  iki çeşit yaş pastayı getirdi garson masaya mumla birlikte.Taner yaktı, söndürdük güzel dileklerle birlikte.Dalgaların melankolik şarkısı, rüzgarın esintisi,ışıkların denize vuran yakamozu içmeden sarhoş etti beni.Butikotelin kafesinde müzik dinledik geceyarısına kadar.Güzel geceydi gittik geldik o düğün gecesine andık tatlı sohbetle.Seneler geçsede ilkler unutulmuyor nedense.Düşündümde 100 kez evlense bir insan yine de ilkler hep başkadır başka.Sonsuza dek yaşar hafızalarda masumca.Nice güzel yıllara aşkım sağlıkla mutlulukla.

Güzin Avcı

14.Ağustos.2021

ÖREN

Hiç yorum yok: