20 Ağustos 2021 Cuma

indim sahile..

Yürümek istedim sahil boyu hiç düşünmeden yaşanan çirkinlikleri.Silmek istedim bir çırpıda elimin tersiyle bir çok şeyi. Ama beynim radar gibi döndü durdu geçmişten günümüze acımasızca.Nefesim daraldı, içim sıkıldı,anladım yürüyemeyeceğimi.Oturdum deniz kenarına sessizce...” Eyy..koca deniz..bugünde simsiyahsın üzgün kederli..nedir öfken? kime kızgınsın böyle söyle..? Kimin ihanetine uğradın bilmem ki..? dalgalar öyle hırçın ki birbirini ezercesine vuruyor kıyılara peşpeşe. İçindeki öfke kızgınlık geçmiyor koca denizin nedense. ..? sordum yavaşça AŞIK mısın yoksa..? canını mı yaktılar haince..?..bir ışık yandı söndü uzaklardan teyit edercesine. Belli ki hayal kırıklığına uğramıştı koca deniz..her zaman uğradığı gibi..!

Güzin Avcı

20.08.2021

Kuşadası🌸

Hiç yorum yok: