18 Ağustos 2021 Çarşamba

Milas’ın ÖREN sahili..

 Ne muhteşem bir ülkemiz var.Heryeri ayrı güzellikte cennetten bir köşe.Termik santral yanmasın diye, orman yangınını engellemek için gidiş geliş yol kenarlarında kesilmiş çamlar.İnsanın içi sızlıyor yılların ağaçlarını ya yanmış kavrulmuş ya da kesilmiş görünce.Aile dostlarımız Bodrum’dan aradılar haydi Ören’de Pomalin butik otelde buluşalım diye.Hazırlandık çıktık yola,tam 2 saatte ulaştık Ören’e cuma günü.Kafede oturuyorlardı otele geldiğimizde..Ne zamandır kimseyi görmemiştim pandemi nedeniyle.Bana iyi geldi Mefkure.Girdik öğleden sonra birlikte denize.Böyle bir güzellik olmaz inanın.Mükemmel bir sahil,pırıl pırıl içindeki taşlar gözüküyor cam gibi.Çook güzeldi.Arındık tüm olumsuz olaylardan,arındık pandemi korkusundan.Hayatımda ilk kez korkumu yendim dubalara kadar yüzdüm keyifle.Tavsiye ederim aklınızda olsun,mutlaka uğrayın yarım ay şeklindeki bu muhteşem sahile.Akşam yemeği için balık lokantasını seçtik.Hemen şezlonglar kaldırıldı masalar hazırlandı sahile.Tek kelimeyle süper lezzetliydi mezeler,ahtapot,kalamar, mezgitler, salatalar.İçim dinlendi ruhum şenlendi.Seni çook sevdim Ören.Geç keşfettiğimiz için affet bizi.Hep böyle bakir kal emi.:))))

Güzin Avcı

13.Ağustos-2021

ÖREN-Milas-Muğla

Hiç yorum yok: