28 Temmuz 2008 Pazartesi

Yaz gribi

Basim dertte klimayla

SEVGi ELMASRi.......Doha'nin en guzel TURK kizi...Kaleme alsaniz sigmaz sayfalara...inanin... .kelimeler kifayetsiz kalir bu muhtesem guzellik karsisinda...Onu gormek gerek...., O'nu yakindan tanimak gerek. Mankenleri kiskandiracak kadar uzun boylu. Sari saclari , piril piril parlak renkli gozlerine zevkle eslik ediyor.Bir bakan bir daha bakiyor..Sanki ...sanki...barby bebek.Giyimi,kusami,zerafeti...en cok kiskanilan isim mi.?..iste en basinda geleni. Yuzu guzel mi guzel...ya kalbi ? binde bir insanda gorulen ruh guzelligine...piril piril ,pirlanta gibi bir yurege sahip guzel arkadasim..isil isil..berrak bir su gibi..insaniyeti,merhameti,hanimefendiligi, insana saygisi,sevgisi, hurmeti, misafirperverligi.,anneligi.Ayni zaman da da mukemmel bir es..Sansli vallahi Fethi Elmasri...her yonden ustun vasiflarla donanimli bu guzel arkadasimi insallah bir gun zevkle ..sayfalar dolusu .anlatacagim sizlere.
Evdeyim...hapishanedeyim...Bu yaz gribi denen kahrolasinin pencesine dustum.4 .cu gun. bugun...hala ilk gunku kadar kotu hissediyorum kendimi..Sabahlara kadar kirildi tum eklemlerim, sizladi etlerim.Koyun gibi, anasini kaybeden kuzular gibi meledim...inledim...Hele bir de grip asisi olmasaymisim .. vay basima gelenler... gurbet elde meger olecek misim.
Aklim sen de kaldi guzel Sevgi'm.Yeni evine tasiniyorsun su an da..bak ben yokum yaninda..yardim edemedim ya sana..gonlum mahsun, boynum bukuk suclu gibi.
Yine de kosar gelirdim inan ama kiyamadim sana..zarar vermek istemedim sagliginiza..ya gecerse bu illet dedim sevgili can dostuma.Agliyor kac gundur gozlerim, nefes alamiyor cigerlerim. Gececek ..gececek diyor sevgili esim...Onun tatli sozleri de tek tesellim.
SUClu kim derseniz bu korolasi KLiMALAR..... Yasam ustune kurulmus oynatiyor elinde insanlari.Varligi bir nimet yoklugu bin dert bu sicakta..Kuma gibi coreklenmis ustumuze.Olmuyor ne onunla ne de onsuz. Hassas bedenimiz yenik dusuyor bazen de.

Gitmek istiyorum buralardan
Askimi, tum anilarimi
azgin dalgalara
birakarak ardimda
bir daha..bir daha...
donmemek uzere Doha'ya...!
Gitmek istiyorum buralardan
Sevinclerimi, huzunlerimi
tum sevenlerimi
alarak yanima
gitmek istiyorum
gittigim yere kadar..!
su guzelim yaz gununde
grip oldum
tadim yok DOSTLAR
kirik kanatlar kollar
basim dertte bu klimayla
soyleyin..cekilir mi Allahaskina...!
Kaybolup gitmek istiyorum
simsiyah gecenin zifiri karanliginda
bir daha..bir daha
yok olmuscasina
hic yasamamiscasina...!

Guzin AVCI
Doha-Katar
28.7.2008

Hiç yorum yok: