8 Mart 2010 Pazartesi

MASKELI BALO

Kiziyorum kendime
Neden bu kadar iyi gozlemciyim diye
Yuce Rabbim nasip etmis bana
4 goz, 4 beyin sanki...!

Gorme Guzin iste gorme
Gormemezlikten gelsene
Kivir sen de Asena gibi
Duyma biraz da
Uc maymunlari oynasana...!

Olmuyor
Suskun kalmiyor DURUST yuregim
Sabir tasi catliyor ara sira
Cunku var bunun oncesi
Taniyorum herkesin cigerini
Okuyorum beyninden gecenleri
Ben bakiyorum iNSANi yonune
Politik olmak bana gore degil iste....!

Yine de...
Maskeli Balo guzeldi bence
Bir iki kalp kirikligi oldu sadece
Ben...ben...ben...demiyorum sevgili hatunlar
Olmayan birseyi soylemez Guzin
YALAN da yoktur kitabinda
iddia etmeyin artik benimle
Soyluyorsam bir seyi
Vardir bir sebebi....!

Bu gunde boyle gecti
Tesekkurler emegi gecenlere
Nice...nice..guzel senelere...!

Guzin AVCI
8.3.2010
Doha-Katar

Hiç yorum yok: