20 Mart 2010 Cumartesi

O..benim sabah gunesimdi

VAZGEC demek kolay degil GONLUME

Gonul bu
dinlemiyor ne seni
ne de beyninin sesini
Bildigini okuyor iste
Ariyor askini
ariyor deliler gibi...!

Ne denizin mavisi
ne martilar
ne gunes batimi
ne yakamoz
ne san,ne sohret ne de para
Guzel olan hersey yitirdi anlamini
Anladim bir kez daha
SENSiZ yapamayacagimi...!

Alismisim her sabah yazmaya
Gunaydin deyip gune baslamaya
Kelepce taktim ellerime
Yasak koydum kalbime
Yazmiyorum gunlerdir ne yazi, ne siir
Agliyorum simdi
elinden elma sekeri alinan cocuk gibi...!

Sanma ki mutluyum
Sanma ki yasiyorum buralarda
Bir yanim eksik
Kalbimin yarisi orda, yarisi burda
5 yildizli altindan kafeste
Ben coktan oldum bile..!

Uyumak istiyorum dizlerinde
Tutmak istiyorum ellerini
Hissetmek istiyorum
yuzumu yalayan sicacik nefesini
BEN...ben...bir tek
SENi iSTiYORUM SENi...!

Guzin AVCI
21.3.2010
Doha-Katar

Hiç yorum yok: