7 Mart 2010 Pazar

Serap..benim sevgili kankim..sevindim delice.

Serap'cim merhaba,
Mailin hem sevindirdi, hem de uzdu beni...Seni yeniden bulmak oyle guzel ki...esinden ayrilmana ise son derece uzuldum inan ki...
Canlar sagolsun tatlim,akacak kanla olacaga care bulunmazmis.Kader,kismetten kacilmiyor ne yazik ki.Alninda ne yaziyorsa onu goruyor insan.Hep dua ederim guzel yazilar yazilsin,insanin sansi bol olsun diye.Gurbettesin yillardir demek ki.Bu gurbetin gozu kor olsun,guzel yani da var ama cogu zaman da acitiyor insanin icini.
Yazini koyacagim sayfama.Eski gunlere gittim geldim okurken.Ne guzel gunlerdi gercekten.Sizler hizli yasadiniz, bense hep uzak durdum sevmekten. 'ilk ve son olsun'istedim gonlumce.."Akilsiz bir surunun basinda akilli bir coban olmazsa,suruyu kurt kaparmis" misali. akliniz bir karis havadaydi,korumak da bana dusmustu yani,goz kulak oldum her birinize. :))))neyse de az ugrasmadim yani.
Canim isin sakasi..Gecen yil Isvicre'ye inmistik,gemi turuna katilmak icin.Ucaktan iyice inceledim asagiyi.Karli daglarin arasina yerlesmis,soguk bir yer olarak gordum Isvicre'yi ve icim urperdi..'ben asla burada yasayamam...!dedim kendi kendime,sessizce. Demek ki sen ordaymissin, bilsem bagirirdim tum gucumle.
Oglunu opuyorum kocaman.
Gorusuruz insallah.Kendinize cok iyi bakin.
Biz de sicak Doha'ya bekleriz sizi.
sevgiler
Guzin Avci


Canisi,guzel Guzis'im,

Buldum nihayet yillardan sonra seni buldum.Ofisteyiz,yemek arasi sohbet ediyoruz.Bursa'li bir Turk arkadasim dedi ki.'Katar'da yasayan bir Turk bayan var,cok guzel yazi,siir yaziyor.Okumanizi tavsiye ederim,duygu yuklu,icten,samimi duygulari.kose yazarindan daha gonullu 'dedi,Hemen usustuk laptopun basina.bir TURK. GUZIN AVCI..ahh benimde vardi bir Guzisim,kimbilir nerde dedim.Bir resmin vardi arka sayfada profilde,yutkundum,olecektim birden.Bu benim can arkadasim,Guzisim diye bagirdim.Saka sandilar.Vallahi o dedim ya..benim super arkadasim...Hic unutmadim ki .neden koptuk diye hayiflandim,kizdim ,basladim anlatmaya seni. benim guzeller guzeli,pembos yanakli,yesil gozlu,altin sacli Guzis'imi anlattim saatlerce.Hayranlikla dinlediler her soyledigimi.tanimak gerek,o anlatilmaz efsaneydi dedim,sok gecirdiler,daha once nerdeymis bu kiz dediler.Diyenlerde evli ha..bakma capkinlara.Okuduk grup halinde 2 siirini.aglattin bizi Katar'lardan icimiz buz kesmis zaten,doluyuz,kim dokunsa aglariz.Kitap yazmalisin acilen.KENDINI yaz bence.Okul yillarini,senin icin okulu birakanlari,okulun kapisinda nobet tutanlari.
harbi ne de cok kiskanirdim seni,deliler gibi, bir o kadarda severdim dedim..Guzeldin,cekiciydin,merttin.1 Mayis olaylarini hic unutmam,bayilan kimi gorsem aklina sip dusersin.En az 20 kizi bir tokatla ayiltmistin hatirladin mi?herkes MIT elemani sanmisti seni.Hele espirilerini,sana askini ilan edenlerle dalga gecisini,yaaaa ne guzeldi o gunler.Hersey silindi gitti aklimdan sen kaldin sadece.Kolejdeki eviniz ruyama girer zaman zaman.Pastalar,borekler,mantilar.Ne hamarattin kizdin bakardim sapsal sapsal hizina..20 yillik evliyim,hala yavas kadinim,beceriksizim,kocayi bile tutamadim,kacirdim elimden.
Sahi esin nasil? Guzin'in kalbini kim fethetti aceba diye cok merak etmisimdir yillardir.Murat'dan duymustum,yakisikli bir basketciyle evlenmis diye.Helal kardesime.dize getirmis ya seni.Yaz bana,nasil tanistigini,seni nasil ikna ettigini.Koca Gazi,Ankara kan kustu senin icin,o nasil iradeydi hayret ederdim,.Yakisikli cocuklar az aglamadi askindan, yuz bulamazdi senden,pas vermezdin,oysa ben senin yerinde olmak icin kafayi yerdim.Cok aglamisimdir avaz avaz talihsizligime. Ugruna ne canlar yandi Guzis yaa...Ben kimi begendiysem,onlar seni begenirdi.Seytan tuyu vardi sende.kiskansamda sevgim,saygim agir basardi hep."Biz buraya okumaya geldik,ailemizin namusu,serefli herseyden onemli'derdin kizardin kizlara,bana.BABAmizdan korkmazdik senden korktugumuz kadar. hakliymissin cogu ogutlerinde.keske hep dinleseymisim uyarilarini..Ben cabuk tukettim bak sevgimi.Tam 23yil olmus Ankara'dan kopali.Dile kolay.ne de cabuk gecmis seneler.Alistim isvicre'yede, Isvicre'nin sogunada,soguk buzdan insanlarinada alistim.Esimi merak ediyorsan,belki duymusundur senin onay vermedigin Hacettepeli Orhan.Bundan fayda gelmez demistin bana.ama ben aptal Serap 'sevgili medyum arkadasimi dinlemedim.2004 de ayrildik,hayat mucadelemi tek basima veriyorum artk.isim iyi,kazancim iyi..Bir oglum var,bu yil unuviesiteye basladi.Hersey yolunda bakalim.
Telefon numarani yaz bana hemen,anlatacagim cok sey var Guzis..Ziril ziril aglamak istiyorum eskisi gibi, psikiyatrisim benim.cok sey var cok.Burnumda tuttu simdi Ankara,okul,yasadiklarimiz,eski gunler,hersey.Dondurma yiyisin geldi gozlerimin onune.Evlenince dondurma makinesi alacktik sana hediye,gormedik bile dugunlerimizi.
Isvicre'de bir eviniz oldugunu unutmayin.Bekliyorum anlastik mi?
Yolunuz duserse,tatillerde gelin beni cok mutlu edersiniz.
Bugun benim bayram gunum.Yeniden dogus gunum.
Seni coook seviyorum canisi.Mutluluklar sizinle olsun her zaman.opuyorum seni..selam sevgili esine.Soyle kiymetini iyi bilsin.Sen cok ozel birisin.sakin uzmesin.

Serap Yalciner
isvicre.4.3.2010

Hiç yorum yok: