20 Mart 2010 Cumartesi

SUSKUN YUREGiM

BULUSTU MARTININ GOZLERIYLE

Ritz Carlton
Muhtesem bir otel
Hemen yanibasimda..komsu evime
Gercekten guzel, deger gorulmeye...
Cok guzeldi Admiral's Clup
Hele Marinasi,birbirinden gorkemli yatlari

Bugun..sessizdi liman, sessizdi deniz
Kavga etmiyordu nedense dalgalar
Oksuyordu sanki birbirini ozlemle
Kavusan asik sevgililer gibi...
izledim uzun uzun tum guzellikleri
daldi uzaklara yesil gozlerim
daldi dalgiclar gibi derinlere...
Bir an dusundum de
Karsiliksiz sevenleri
icim sizladi, uzuldu kalbim derinden
Sicim gibi yaslar suzuldu gozlerimden...

O anda...usulca...kibarca...
Bir MARTI kondu yanima
kirk yillik dost gibi
dolasti durdu etrafimda...korkusuzca..
Seslendim ona, tatli bir sesle..yumusakca..
yoksa...yoksa...
Yarimden bir haber mi getirdin
Marti kardes soyle bana ?
Saskin saskin,
biraz da kizgin gibi
oyle bir bakti ki gozlerime
saplandi bakislari,
bir hancer gibi cigerime...

Ne isin var Guzin bu DOHA'da?
evin orda, sevdiklerin orda
Degmez hic...
degmez gurbet ellerde, degmez uzak yasamaya
Su 3 gunluk dunyada
Ne gezersin buralarda ?

Kalktim yerimden yavasca
Haklisin dedim usulca
Pirrr...uctu birdenbire
Burkuldu suskun yuregim
yine gomuldu sessizlige...!
Birakti yerini hasrete
Birakti ozleme...!

Guzin AVCI
20.3.2010
Doha-Katar

Hiç yorum yok: