21 Temmuz 2010 Çarşamba

ADINI YAZDIM KALBiME...

ADINI YAZDIM DALGALAR SiLDi SENi

Gecenin siyahinda
Oturdum kumsala
Arkadan gelen Ferhat Gocer'in acikli sesi
Eritti icimi,icmeden sarhos etti beni...
Ben yazdim adini,dalgalar sildi seni
Senden geriye kaldi kum taneleri
Hepsi uzgun..hepsi islak..hepsi nemli
Aglamakli...gozlerim gibi...
Gel...
Tatli prensim...
Gel...
Yuregim ol, atsin seninle kalbim
Nefesim ol,dolsun seninle cigerlerim
Isigim ol,gorsun seninle gozlerim
Kaderim ol birlessin ellerinde ellerim
Atesim ol, kavrulsun bedeninde bedenim...
Soylemeye cesaretim yok dalgalar
Haykiramiyorum bile askimi avazim ciktigi kadar
icimde kopuyor sessiz cigliklar
Teselli etmiyor beni hicbirsey artik
Ne yakamoz,ay isigi,
Ne deniz,gun batimi
Ne de esen efil efil seher yeli...
ASKin atesi kavurdu icimi
Ozledim...
cok ozledim...
O tutkulu...o sicak nefesi..
Bu sehre geldim geleli
Unuttum coskuyu,unuttum sevinci
Depresti KALP agrim,
Dinmiyor gozyasim
Avare avare dolasiyorum deliler gibi...
Her an, her yerde, hep icimde
ince bir sizi yayiliyor kalbime...
Yalnizim....
Mahsun,kimsesiz bir cocuk gibi
Melankolik,darmadagin,ezik yuregim...
Goc eden kuslar gibi
Ucup gelmek istiyorum sana
Sen gelemiyorsan bana
Ben...
Ben...
Ben..gelmek istiyorum yanina..!
icimde kocaman bir bosluk var
Doldurmuyor hicbirsey yerini
Bu can
Sana hasret
Askina muhtac
Bambaska bir ASK bu
Anlatamiyorum....ANLASANA....!

Guzin AVCI
20.7.2010
KUSADASI

1 yorum:

güzinle paylaşın dedi ki...

Sımsıcak, içten, samimi,gerçek duygular :)