5 Eylül 2010 Pazar

Gece yarisi..ayaz mi ayaz disarisi..

Sitem etmiyorum sana

Gece yarisi...
Buyuk bir hevesle ciktim disari..Uyuyor Nazilli sitesi..Cokmus issiz karanlik sokaga...Urkek,korku,endise icinde yine de oturdum koltuga.Dalgalarin kiyiya vuran sesi bazen muzik gibi, bazen de urkutucu..
Ayaz mi ayaz disarisi..Sanki kistan kalma.BuzuLmusum..Soguktan uyusmus bedenimi butun gucumle sardim kollarimla."Kalkiyim cok soguk " dedim bir an..Vazgectim dusuncemden.Tek adim atmaya gucum yok..o denli takatsizim..Karda soguktan donan insanlar olur ya..Tatli tatli bir rehavet coker ya ustlerine..Ben de her gecen dakika biraz daha gomuldum koltuga.
Bir Misa ayakta..ismini ben koydum.Masum gozlerle bakan bir kopek.Besliyoruz onu sevgiyle..artik bizim kopegimiz..Ayrilmiyor kapimizdan sadik bir bekci gibi..Gecirmiyor yoldan ne bir motosikletli ne de arabali..Koruyor bizi tum gucuyle.Yani saglam ellerdeyiz anlayacaginiz.
Hem usuyorum..hem korkuyorum soluk almaya bile.
Kucuklugumden beri kabuslardan uzak hayal kurmayi seviyorum ben.
Avutmak istedim uzgun kalbimi.Sitem etmek degildi niyetim.Saskina donmus yuregimi rahatlatmak istedim azicik da olsa,gecenin bu issiz saatinde.
Yalnizlik hissi...acitiyor icimi...
Kimse bilmez kimsenin ic halini..neler yasadigini, neler hissettigini, neler dusundugunu..Bazen bosa koyarsin dolmaz, bazen doluya koyarsin almaz.Bir cikmazda hissedersin kendini..ikilem yasarsin zaman zaman..Keskeler yer bitirir beynini..Saglik sorunu, maddi sorun,ailevi sorun,is sorunu bir de ask sorunu..Yasiyorsan eger , hele bir de huzursuzsa yuregin, almiyorsa icin, almiyorsa mantigin bazi yolunda gitmeyen birseyleri...ehhh...iste...ne uyku birakir sen de ne de istah. Gonul gulmeyince gozler guler mi ? gulmez yuzun de..Karabasan gibi coker gunun agirligi ustune. Stres topu gibi ziplar sinirlerin, kucucuk incir cekirdegini doldurmayacak seylere parlarsin saman alevi gibi..gerilirsin ok yay misali.
Gozumu dikmisim karanliga.
Emre Kongar hocam..severim tum yazilarini..zevkle dinlerim konusmalarini..En cok da " Kizlarina mektup" ve "Babam ve Oglum" .Tum ogretmenlerin, anne babalarin,tum genclerin okumasi gereken iki kitap.Nurettin amcam sagolsun getirdi tanistirdi sabahleyin Emre Kongar hocamla beni..sohbet ettik biraz...."Hayran oldum size...hayran oldum size."..dedi gozlerinden fiskiran sevgiyle.Oyle temiz ki yuzu , yuregi gibi.
Canim hocam asil biz ogrencilerin hayraniz size....Siz iyi bir baba, iyi bir sosyolog,iyi bir psikolog, iyi bir gazeteci,iyi bir ogretmensiniz.

Aman Allahim...O da ne....!!!!!!!!!!
irkildim birden...inanamadim gozlerime...heyecandan olecektim..Gecenin bu gec saatinde..zifiri karanlikta..sahilden eve dogru tatli prensim,sabah gunesimle birlikte Emre Kongar hocam geliyor.Yuregim agzima geldi..Bagirmak istedim bagiramadim..kosmak istedim onlara dogru kosamadim. Kalkamadim bile yerimden...Yangin alevi sardi tum bedenimi..Yaklastikca tutuldu nefesim..tutuldu dilim..Sesim aglamakli,nafile bir kelime bile cikmadi agzimdan.
Hay Allah...Emre Kongar hocam, Nurettin amcalara girdi..Benim tatli prensim durdu yerinde..koseden uzun sacli bir kiz cikti..sarildilar birbirlerine..Donduler karsi sokaga.Firladim yerimden, nereye gidiyorlar boyle..Kiskancliktan kaskati olmus yuregim, burnumdan soluyorum ofkeden..Onlar onde..ben arkada..ne kadar kostuysam ulasamadim onlara..Karanlik sokaklarda kaybettim izlerini.Tepemden tirnagima kadar titriyorum zangir zangir..Kiskanclik krizi sarmis tum benligimi..Ne pahasina olursa olsun bulacagim onlari..Agliyorum da bir yandan hickira hickira.

Pesindeyim yar
Vazgecmem senden
Vazgecmem askindan
Vazgecmem sevdamdan
Nefes almak bile guzel seninle
ihtiyacim var dostluguna,sevgine
icimde yaniyor HASRETin cira gibi
OZLEMin delip geciyor cigerimi,atesten ok gibi...

Ask ve ihtiras...tutku...kalp yarasi..ayrilik acisi..hepsii...hepsi...karisti birbirine harman yeri gibi.
Zihnim karmakarisik..ne guzeldi seni sevmek..ne guzeldi hayat seninle beraber..zor geciyor zaten sensiz gunler..senden uzakta agliyor yuregim..agliyor gozlerim..hasret bitsin derken..gun sayarken..gozlerden sakinirken seni..ask sarkilari soyleyecegin yerde bana..bu denli severken seni..olumune sevdam demisim sana..nasil gidersin bu genc sevgiliyle ..ele ele..hem de gozlerimin onunde.
Mani olamadim gidisine...soluk soluga..nefes nefese...aradim ama bulamadim ..kaybettim izlerini.
Koseyi doner donmez...birden...parlak bir isikla....kamasti gozlerim..bu karanlikta kor edercesine bir isik..ustume gelen bir arabanin fariydi bunlar..tam koseye siginirken bir el dokundu omuzuma..irkilerek dondum korkuyla...
O da nesi...? Gulin cep telefonumun acmis isigini, dayamis gozlerimin dibine.
---" haydi Guzin teyze..dondurma yiyelim,yeter oturdugun burda? " demez mi ?
Megersem UYUMUSUM...
icim gecmis bir an...RUYAYMIS GORDUGUM...!!!!
icim oyle acimis ki...oyle yanmis ki anlatamam.
Doktor yasaklamisti bana.."soguk dondurma yeme aksamlari" diye.
Nasil yemem ben o dondurmayi..icime ates dusmus.O dondurmayi ben mi yedim..dondurma beni mi yedi bilemem.
Bildigim birsey vardi o da hissettigim aciydi.

Guzel ruyalar gormeniz dilegiyle,neselli,huzurlu,mutlu gunler diliyorum.
Hersey gonlunuzce olsun.

Guzin AVCI
4.9.2010
KUSADASI

Hiç yorum yok: