2 Eylül 2010 Perşembe

Saf ve temiz askim

MASUM SEVGiM

Seni gordugum gunden beri
Saf ve temiz AŞKIM
Yalniz birakmadi beni hic
Nereye gittiysem geldi pesimden
Sessizce...golge gibi...

Huzun cemberinin ortasinda kalmis
iki buklum olmus yuregim
Kaybetmis yönünü
Ariyor sevdigini..ruhikizini...deliler gibi....

Kaciyorum bazen kendimden
Kesfe cikmis benligimden
Deli firtinanin ortasinda
Savruluyorum sahilde
Kurumus..gazel yapraklar gibi....

Zorlukla tebessum ediyorum dalgalara
Aglamakli gozlerle izliyorum GUNBATIMINI
Bikmadan el salliyorum
Kacarcasina giden gunesin ardindan
Defalarca..ayni duayi ediyorum
Farkinda olmadan..
Bozuk plaklar gibi.....

Los,kasvetli bir karanlik cokuyor
Sahilin ustune
Sana benzetiyorum gelip gecen bazi golgeleri
Aklim basimdan ucup gidiyor
Yerden goge yukseliyor OZLEMiM...
Kanat cirpiyor HASRETiM..gocebe kuslar gibi.....

Ozluyor seni bu SEVDALI YUREK
Kac yazlar gececek ?
Kac kislar,kac baharlar gececek ?
Kac sabah uyanacagim SENSiZ bilmem ?
Bazen gucume gidiyor boyle yasamak
Sabir diyorum Guzin sabir
Gececek bu zor gunler
Gunesler dogacak yakin zamanda gonlumuze
Hem de...en parlagindan..
Işıl ışıl...pırıl pırıl...altinlar gibi....!!!!!!!!!!

Guzin AVCI
2.9.2010
KUSADASI

Hiç yorum yok: