17 Eylül 2010 Cuma

Yagmurda denize girmek

Ayri bir tat,ayri bir lezzet

Gunesli bir sonbahar gunu.
Nazilli sitesi en sakin, en sessiz gununu yasiyor bugun.Sokaklar bombos, herkes ya gitmis bir yerlere ya da derin uykuda.
Ablam,Gulin,Selin ve genel cerrah arkadasi dr.Arzu " haydi denize gidelim" dedik .Hemen hazirlandik kisa sure icinde, indik sahile.Gunes piril piril karsiladi bizi tum ictenligiyle gulumseyerek.Ev sahibi isil isil parlayan kumlar, gorunce bizi goz kirpti sevincinden.
Cok gecmeden bir lodos cikti apansizin...Semsiyeyi savurdu yerinden..Birden kapandi hava. Basladi YAGMUR yagmaya.
Hay Allah...yagmurda nerden cikti simdi.???
Bilirsiniz tutkunum yagmura ben.Yagmur denince akan sular durur nedense.Bir kizim olsa adi kesin Yagmur olurdu..Oglum olsa adi Ruzgar'di..belki bir de Gunes olurdu kimbilir???
( Mevlana torunu olarak Sems-i Tebrizi'ye hayranim ben).
Tenime vurdukca yagmur tanecikleri, tepeden tirnaga usudum iliklerime kadar.Seytan durttu beni.Keyfime gore takilmak,aklima eseni yapmak, biraz da kendim icin yasamak istedim bir an.
Buyuk bir hevesle ,cesur yureklilikle kalktim yerimden.Olaganustu guzeldi doga harikasi.Denizin mavisi buyuleyiciydi.Yagmurun sagnak yagisi altinda, hic dusunmeden,buyuk bir coskuyla atladim, biraktim kendimi sulara.Hasretle kulac attim...attim tatli prensime dogru. Haykirdim avazimin ciktigi kadar, tum gucumle..."Seni Seviyor bu deli yurek" diye.Yurekten kopup gelen duygulardi bunlar...hepsinde sevgi vardi,arzu vardi,hasret vardi,ozlem vardi,tutku vardi..Yoktu hic kizginlik,kin,ofke,nefret ne de darginlik.
Basima dusen her damla sarhos etti beni mutluluktan..Gozlerim yasla doldu,eslik etti yagan yagmura.Anlatilmasi imkansiz muthis bir guzel bir duyguydu yasadiklarim..Ucsuz bucaksiz denizde yagan yagmur tanecikleri pespese, kucucuk kabarciklar olusturuyordu masmavi suyun yuzunde.Kucuk baloncuklarin gorunusu harikaydi.
O anda dev bir dalga geldi ustume.Nefesim kesildi..Sanki tatli prensim kucakladi beni ozlemle..Sarildim ben de boynuna,denizin ortasinda,tek basima,ozgurce.Sevgi yumagi olduk, el ele tutustuk, baliklama atlayarak karsiladik tum azgin dalgalari... bogustuk buyuk bir keyifle...superdi tek kelimeyle.
Ne kadar kulac attim, ne kadar sure yuzdum bilmiyorum ama oyle mutluydum ki anlatamam.
icimde ne varsa ne yoksa anlattim dalgalara,paylastim samimiyetle herbirseyi..yani anlayacaginiz attim tum stresi kucaklarina.
Coskulu bir ses tonuyla,sarki soyleyerek, selam yolladim dalgalarla tatli prensime.
Yeniden dogmus gibi ciktim denizden,yagmur altinda,alkislar arasinda :))) bir komutan edasiyla.
Medeni cesaretimden dolayi tebrik edildim tek tek.
Yagmurda yuzmak,tek basina,korkusuzca..buyuk keyif inanin.Tatmak gerek,yasamak gerek.Bir " ilk" di benim icin.Herseyin "ilk"i kalici olurmus,unutulmazmis seneler gecsede...Ben de unutmayacagim bu guzel gunu.
Aksam ustu de gun batimi her zaman ki gibi muhtesemdi.Bu muthis guzelligi ozleyecegim zaman zaman.
Dileklerimizi sunduk, ugurladik el sallayarak.
Her yasanan tatil gibi bu da bitmek uzere iste.Az kaldi.Sabirsizlaniyorum artik donmek icin guzel Ankara'ma.
Nereye gidersem gidiyim bir ayri ozluyorum,seviyorum ben baskentimi.Insan "okudugu sehri severmis" ya...dogru.
Coook ozledim evimi,can dostlarimi,arakadaslarimi,sevdiklerimi.
Sag salim kavusmak dilegiyle...
Opuyorum hepinizi.

Guzin AVCI
13.9.2010
KUSADASI

Hiç yorum yok: