29 Ocak 2011 Cumartesi

Bembeyaz ANKARA

Super bir manzara..bu 2.ci yagisi..yine KARlar altinda Ankara..Bembeyaz her yer.insan bu manzara karsisinda kendini daha cok yakin hissediyor Allaha'a.Huzur veriyor bu aydinlik, bu beyazlik. Kristal parcalari var sanki her tanede,parliyor adeta pirlanta gibi.Gozlerim kamasiyor baktikca,alip goturuyor beni uzaklara.Kendimi daha duygusal,daha romantik hissediyorum boyle zamanlarda.
Temizledim arabami,yaptim yine kucucuk bir kardan adam..Benim ki dolabimda.."bu da kizlara hediyem olsun" dedim sevgiyle kucakladim geldim eve.Her dolabimi actikca gulumsetiyor beni tatli tatli.Herseyin kucugu sevimli..oyle tatli,oyle şirin ki..her evimi ziyarete gelen bir hatira resmi cektiriyor sevgili kardan adamimla.Ona bir isim vermeye karar verdim.Sonra yazarim belki.
KAR AŞKI...bambaska.
Yuregini gercekten AŞKa açarsan, yaşarsin hayattan korkmadan.
Sevmek guzel..neyi seversen sev...sev yeter ki..
Şu beyazin verdigi mutlulugu anlatamam size.
istiyorum ki sevdiklerim olsun yanimda..sokuluyum kedi gibi..sicacik..sohbet ediyim,guluyum,eglendiriyim.Citir citir soba yansin bir kenarda..kestaneler pişşin uzerinde eski gunlerdeki gibi.Nefes kesen,heyecanli,buyulu oykuler anlatalim birbirimize.
Nerdeeee..gelmez o guzelim gunler geri...ANIsi kaldi yuregimde taptaze.
Hafizamdan silinmeyecek kolay kolay hicbiri yasadigim surece...!!!

Guzin AVCI
29.1.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: