11 Ocak 2011 Salı

Korkar oldum TV yi açmaya...

Bugun evimdeyim.Agzimin tadiyla oturuyum dedim kosturmadan.Canim gunesim hic gostermedi bugun parlayan yuzunu.Gokyuzu gri.insanin ici daraliyor baktikca disariya.Soguk mu soguk .KISIN soguk yuzu yansimis havaya.
Actim televizyonu ne var ne yok ? diye.Pisman oldum yeminle.
Hic mi guzel bir haber yok bu guzelim ulkede ?
Dinledikce kahroldum, her haberde yuregimden koptu parcalar aciyla.
Ya..SEHiT haberi..
5 sehidimiz var yine.5 tane subayimiz sehit olmus genc yasta..Gel de aglama..gel de yanma ANA kuzularina..Yazik benim aslan yigitlerime yazik.
Ya..kazalar, ugruna kaybedilen canlar.KIVIRCIK ALi.Catalca'da bir tira carpmis..Bir kaza kurbani daha iste.Nur icinde yatsinlar hepsi de.
Fuhus,esrar,eroin,kapkac,dolandiricilik,hirsizlik,tefecilik,issizlik,bosananlar,parasizlar,sogukta donanlar,ac susuz magdurlar,hastalar,caresiz garibanlar..Yazarken ellerim titriyor,gozlerim doluyor isyanla.
Bu ULKE ulkelerin en guzeli..Yapmayin..kiymayin bu canim insanlara.
Hayat cook kisa.Birakin agzinin tadiyla yasasin insanlar.
HASRET kaldik ,guzel haberleri bekler olduk OZLEMle...
Her gecen gun, bir onceki gunu arar olduk mumla.
Dilerim hersey yoluna girer,gulmeyi unutan bu gozler mutlulukla guler en kisa zamanda.

Guzin AVCI
11.1.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: