10 Ocak 2011 Pazartesi

HAYATIN icinden....

Yeni yila gireli...buyuk bir heyecanla...her gun yeniden yeniden biraktigim yerden basliyorum kosusturmaya.
Ne naz yapacak biri var yanimda ne de simaracak halim var birilerine.Gecemi gunduzume katmis verilen odevimi en iyi sekilde yapmaya calisiyorum kendimce.Sorumluluk duygusu bambaska bir duygu iste.Konsantre olunca gorevine icten, geliyor gerisi pesinden. Yoruluyorum inanilmaz.Geceleri kabuslar goruyorum zaman zaman yasarcasina.
Tek mutlulugum ne mi ?
KIS GUNESi...erken BAHARin habercisi gibi..iyi ki gosteriyor sicacik yuzunu..sevince boguyor beni.O coskuyla cikiyorum keyifle.
Her aksam donuyorum sevgiyle evime..yuzlesiyorum kendimle." Bugun kendim icin ne yaptim ? " diye.
YOK..! ne yazik ki...sorum havada asili kaliyor.Ne sinema,ne tiyatro,ne opera,ne eglence..Zaman akip gidiyor caglayan misali serseri ruh haliyle.Kafamin ici camura batmis futbol topu gibi..Agirlasmis..yuzlerce desen var her karesinde.
"Ne yapıyorsun soylesene ?" desenize.
Daliyorum iceri.. Vitra..Canakkale seramik..Kutahya seramik..Kayhan.....kayboluyorum fayanslarin icinde..
inanilmaz guzeller..insana heyecan veriyorlar.Canli..capcanli..rengarenk..nefis tek kelimeyle..O desenleri gormeniz gerekir..alabildigince ozgur..bastan cikarici..kiskirtici..Basim donuyor bakarken her birine.Hayal gucumu kullaniyorum , muthis keyifli sahneler cikiyor ortaya.Cazibesi,albenisi fazla olanlara ovguler yagdiriyorum, bazilarini elestiriyorum.Sanki canliymis gibi konusuyorum onlarla.Cok guzeller..sevdali asiklar gibi kimisi oyle yakisiyor ki birbirine..sarmas dolas olmuslar cekiyorlar kendilerine.Kataloglar..CDler...dergiler...ovguler..tum enerjimi harciyorum arastirirken.
Bugun hosuma gitti..guzel bir iltifat aldim satis mudurunden. " muthis bir tasarimci olurdunuz..yaratici ve pratik bir zekaya sahipsiniz" dedi...gulumsedim..Bos gezenin bos kalfasi olduk diyemedim.
Tercihimi hep siyah ve beyazdan yana kullandim...Degisime ugramis bazi duygularim..sasirdim kendime de zaman zaman .
Carpici ve heyecan veriyordu bu iki renk yanyana gelince. Bordurle de susleyince muhtesem bir guzellik cikiyordu ortaya.
iyimser,samimi,durust ve umut veren insanlarimiz varmis hala gunumuzde..hala da ayaktayiz dimdik herseye ragmen.
Dort gozle arastiriyorum anlayacaginiz.
ihtiyaciniz olursa banyo,mutfak icin ben BURDAYIM...!!!
Sevgiler

Guzin AVCI
10.1.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: