1 Ocak 2011 Cumartesi

MERHABA sevgili 2011

Her yazimda temenni ediyordum.
--" Yarin..yarin...gunes yeniden dogsa..yeniden dogsa umutlarla ...dogsa ufuklardan...dolsa gonullere..su serpse yureklere..hersey guzel olsa..yeniden ..yeniden ..sil bastan baslansa hayata..sarilsa insanlar coskuyla ..yeniden yasama..! " diye.
2011 ...actim gozlerimi..henuz sabahin 8.20 si..
Girdim salona..sanki dualarim kabul olmus gibi..piril piril bir gunes...inanilmaz guzellikte....Cayyolu tepesinden dogmus altin tepsi gibi..Muhtesem parlakligiyla gozlerim kamasti isiltisindan.Actim pencereyi..cektim derin derin icime oksijeni.
Oyle guzeldi ki Ankara..yazdan kalma bir gun sanki..Cogu kisi uyuyor şu saatlerde,derin uykuda...Kacirdilar bu muthis manzarayi...Ben de sabaha karsi 4.oo de yattim ama almisim uykumu iste.
Yeni bir YIL heyecaniyla firladim yataktan..kucaklamak, "MERHABA" demek istedim erkenden YENi YILIN ilk gunune.
YILBASI...Guzel ugurladik 2010 yilini..Guzel girdik 2011 yilina cok sukur.
Ablamdaydik..iyi ki de bulunmamis Seda Sayan,Gulben Ergen,Volkan Konak,Asena'nin cikacagi otellerde yer.Bu kadar guzel gecmezdi disarda saatler eminim.
Muhtesem bir baba hindi..kestaneli pilav..mezeler..zeytinyaglilar...tatlilar..pastalar..cerezler..meyveler..ardindan ARABASI corbasi... Sanki kral sofrasi...hepsi birbirinden guzel ayri lezzette.
Mide fesatina ugradi herkes buyuk keyifle :)
Kalabaliktik..Telefonlar susmadi ardi ardina, konusuldu buyuk bir sevincle es,dost,arkadaslarla, dilendi tum guzel dilekler icten, su icti yurekler gonulden.
Ardindan kiran kirana oynanan Americano..cilginlar gibi masa basinda girdi herkes yeni yila oturarak...kazanma hirsiyla.
Bir ben ayakta..sihirli degnek dokunmuscasina...mutluluk sarhosu olmusum...Serdar Ortac sarkisiyla...ziplayarak girdim yeni yila..Dua ettim tum ictenligimle..yolladim sevdiklerime.
Dilerim keyifli gecer 2011.
Hic sonbahar ugramasin kalbimize..hic huzunlu gri bulutlar dolasmasin ustumuzde.
Parlayan sabah gunesi gibi piril piril gecsin tum mevsimler..tum gunler..tum saatler...
Heyecanli,saglikli,keyifli,renkli,hayallerin gercek oldugu bir YIL olsun hepimize..hayirli olsun memleketimize...!
Tatli duygular yasamaniz dilegiyle...

Guzin AVCI
1. 1. 2011
ANKARA

Hiç yorum yok: