28 Aralık 2010 Salı

2011

Merhaba YENi YIL

Yeni YILda ben ne istiyorum biliyor musunuz ?
Alis-veris merkezleri,caddeler,magazalar,agaclar,apartmanlar,dairelerin pencereleri,balkonlari ...her yer susleniyor ya ..isil isil..gozlerimizi alamiyoruz rengarenk piriltidan..Ben...ben...ben.. gonullerimiz de boyle olsun istiyorum iste, icimiz kipir kipir olsun..yuzumuz hep gulsun istiyorum.icimizde ki heyecan hic sonmesin istiyorum.Yasama enerjimiz mum isigi gibi degil de, dev lambalar gibi parlak,gozalici,yuksek olsun istiyorum.Kamassin gozlerimiz mutluluktan istiyorum.Pozitif enerjiyle hayat bulsun yitirilen umutlar yeniden yeniden istiyorum.Gercek DOSTluklar pekissin istiyorum..Keyifle,neseyle,heyecanli,atesli,eglenceli,guzel gecsin gunlerimiz hic aglamadan İSTİYORUM..haa..bir de bu YILda yaptigimiz hatalardan ders cikaralim,bir adim atarken on kez dusunelim istiyorum.
Gozlerinizi kapayip,basinizi yaslayin koltugunuza...Dusunun sakince..UNUTULMAZ bir yildi 2010 cogumuz icin.
Koskoca bir yıl cabucak geldi gecti omrumuzden daha dun gibi....tam 365 gun dile kolay..istesek de gitmez gozlerimizin onunden.Yerlesti bazi unutamayacagimiz olaylar kalbimize..kazindi beynimize.2010 neler caldi bizlerden gizlice neler ? bazen sagligimizdan,bazen canimizdan, bazen gonul sayfamizdan.Olumlu ya da olumsuz gunler yasadik hic aklimizda olmayan.Farkli farkliydi yasadiklarimiz,hissettiklerimiz.
Kimine gore ruzgar sevgiden yana esti. sansli yiliydi.Unutulmaz gunler,renkli geceler yasadi romantizmin kucaginda.Bir mucevher kutusunun goruntusu gibiydi yasantisi piril piril.Mutlu gecirdi, keyif katti yeniden her yeni gunune.Guzel hayatlara yelken acti .Tutkulu iliskiler yasayanlar oldu gozleri parlayarak.Kimisi yeni sayfalar acti hayal ettigi sekilde.Deger bicilmez dostluklar,arkadasliklar kazandi. Cenneti bu dunyada yasadi sarhos olmuscasina.ASK deryasinda yuzdu kimisi korkusuzca,cesurca.Kulaktan kulaga dolasti dedikodular cekemeyenler tarafindan.Sarki gibi,siir gibi gecti gunleri.Masal dunyasinda yasarcasina mutlulugu,huzuru,aski yasadi buyuk bir tutkuyla..Yeniden can katti canlara..imza atti heyecan dolu dakikalara.4 mevsimi yasadi gonlunce doya doya.Goz kamastirdi gecirdigi gunler,tatiller yerine gore.Kendini yeniden kesfedenler, valizini alip baska bir sehre ya da yurt disina gidenler,yillardir emek verdigi,durustce calistigi isine ,elveda deyip,pismanlik duymadan keyiflice baska sirketle yoluna devam edenler.Bir sekilde amacina ulasanlar,zorlanmadan kendine yeniden guzel hayatlar hazirlayanlar.Yani bu saydiklarim sansli kesimdi,mucevher kutusunun isiltili yuzuydu.
Acalim bakalim kutunun icini.Derler ya " actirma kutuyu, soyletme kotuyu" diye ..Uzgunum kutunun icinde altinlar,zumrutler,mucevherler yok..kutu kapkara.dipsiz bir kuyu iste .Bakarken karariyor icin,daraliyor nefesin.Evet...Minicik mutluluga bile hasret kalanlar var burda..Gokyuzune,gunese hasret kalanlar.Sucunun ne oldugunu bilmeden,evinden,esinden,cocuklarindan,universitesinden koparilip hapishanelere kapatilanlar.Gercekten zor anlar yasayanlar,zorla yasatilanlar.Hayaline ulasabilmek icin canini disine takanlar.Bir ise girmek icin calmadik kapi birakmayanlar.Binlerce issiz genclerimiz..Corak bozkir olmus yurekler..gulmeyi unutan yuzler..Haksizliga ugrayan,duygulariyla oynanan,isinden olan magdurlar.Parasizlikla,kredi kartlariyla basi belada olan ,stres topuna donusmus,psikolojisi alt ust olmus gariban zugurt agalar..Cumhuriyetin baskentinde benim gorduklerim,sahit olduklarim bunlar.
Bas kahramaniz her birimiz.Belli de etmeyiz gururlu milletiz.Neler yasadik neler kimbilir ic dunyamizda bir Allah bilir bir de kendimiz..Bazen karsi konulmaz duygular yasadik zaman zaman.Bazen isyankar, bazen duygusal,bazen masumca,bazen de romantik.Arzuladigimiz zevklere,hedeflere ulasamayinca cattik hayata kizginlikla.Beslendik yapilan iyiliklerle ya da kinlendik serefsiz magandalar yuzunden birilerine istemeden.Bir tarafta yasanan luks yasantilar, bir yanda cekilen eziyetler...Bu gozler neler gordu ? bu gonuller nelere katlandi sabirla?
Yani..2010 kimimizi guldurdu ,kimimizi aglatti sebep ne olursa olsun.Acilariyla,tatlilariyla ANI olarak kaldi yarinlarimiza.
Ben yine de diyorum ki hayatta en guzel sey OZGURLUK-SAGLIK-HUZUR-MUTLULUK diyorum.Golgemiz olsun herbiri..nereye gidersek orada olsun yani basimizda.Gonullerimiz hep bir cicek bahcesine benzesin..rengarenk..civil civil olsun neseyle.
ASK dolu,sevgi dolu,mutluluk dolu,baris dolu,huzur dolu,guvenli,sorunsuz,vazgecilmez, tutkulu,guzel yarinlariniz olsun insallah.
Guzel bir YIL diliyorum buyuk umutlarla her birinize..
2011 de sevda denizinde bogulmaniz dilegiyle.. :)))
SANSiniz bol olsun canlarim,sevgili dostlarim..!

Guzin AVCI
28.12.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: