27 Aralık 2010 Pazartesi

Hata ettim

Dun...2010 yilinin son pazar gunu...Ablamlari,yegenlerimi goturdum CEPA'ya.
Elveda demeye hazirlaniyor koca YIL isil isil.
Kimbilir.. nasil da huzunludur yorgun yuregi belli etmez kimselere.Ulkesi icin parlak bir yil olmamistir ne yazik ki..Dovulen,yerlerde suruklenen genclige sahit olmustur.Ogrencisini tehdit eden rektorlere tanik olmustur.Yapilan haksiz atamalara goz yummustur.Verilen tavizlerle kahrolmustur...Parasina para katanlar,yoksulluk issizlikle ruh sagligini bozanlar,adliyelerde bosanma rekorlari kiranlar gecen yillara oranla daha da artmistir sayisi.
Utaniyor simdi koca YIL...mahsun..uzgun...Buruklugu bundan iste.
Bir o kadar da heyecanli. Yeni bir yasa girecek ya...suslenmis gelin kiz gibi..ciceklerle..noel babalarla..parlak, isiltili, goz alici suslerle..keyfine denecek yok yani. Hangi yone baksan gozune carpiyor magazalarin albenisi en coskulu haliyle..
insanlarin indirimden faydalanmak icin nasil da yogun bir caba harcadiklarini gordum saskinlikla..Hemem hemen herkes, gozu donmus deli danalar gibiydi anlayacaginiz...inanilmazdi..keske memleket meselelerinde de boylesine duyarli olabilselerdi.? Her ay elektrige,dogalgaza,benzine,yiyecege gelen zamlara da boyle ilgi gosterebilseydiler ? seslerini yukseltip koyabilseydiler tepkilerini ?
Neyse de.. tek tesellim Konya'da..Mevlana'mizin topraginda yasamini surduren, muthis kalemiyle, nefeslerimizi kesen,surukleyici biyografik romanlar yazan, Sinan YAGMUR'la tanismam oldu.
Mevlana torunu oldugumu,Semsi'ye hayran oldugumu soyledim.. " Askin Gozyaslari..Tebrizli Semsi" nin kitabini okudugumu, yazis tarzini kendime benzettigimi de ifade ettim.Efendi,mutevazi,icten,samimiydi.Yolu acik,sansi bol olsun.
Ben ne mi yaptim koca gun?
Canim BENimden hep ozur dileyerek gezdim.Nasil da pisman oldugumu, hayatimdan kiyamadan nasil da sokup atmak istedigimi,nasil aldirdigimi 10 dakika icinde anlattim aglamakli..Affet dedim her canim yanisinda.Bagisla beni ne olur dedim sessizce.Ozur diledim gozler ustune ustune kayinca.
Nasilda mutluyduk birlikte yasarken cocuklar gibi oysa.
Birlikte buyumustuk,birlikte kosmustuk bu gunlere..Sevgi,saygi cercevesi icinde.Yagmurda,karda,kista,guneste,gecemde,gunduzumde hep sen vardin yanimda.Vefaliydin.Candan bir dost arkadastin.Hic yalniz birakmadin beni.Bense ihanet ettim dostluguna.Bir baska duyguydu seni ik gorusum.. sana ilk dokunusum..ilk heyecanimdin..ilk bakisim..
Cok seyler paylasmistik seninle.Gozum gibiydin.Sahittin herseyime.Gozyaslarim direk sana akardi kosarak. Kucaklardin tum sevincleri,uzuntuleri sevgiyle. Sarar sarmalardin, basardin bagrina sefkatle.
Bak.. koca yila "elveda" derken agliyorum senin icin..
Bir daha mi ? vallahi de tovbe..billahi de tovbe...Ben seviyorum kendimi boyle :)))
sevgiler hepinize.

Guzin AVCI
27.12.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: