16 Aralık 2010 Perşembe

At cope gitsin boylesini

Yuzu insan, ici seytan insanlari sevmiyorum ben.insan dedigin insan gibi olmali,yureginde Allah korkusu tasimali,basini yastiga koyunca huzur icinde uyumali.
Saf,temiz,icten,samimi,guzel insanlar yok degil var gunumuzde.Seffaftir herseyi. Yureginin temizligi,yuzune yansimistir guzelligi.GERCEK yuzunu saklayip da madalyonun ters yuzunu gosterenlerle birebir yasamis bir kisi oalarak yaziyorum bunu.Ne entrikaci kadinlar var su dunyada.Pes dogrusu...Gormedigimi gordum,sok gecirdim..saskinlik denizinde yuzdum gunlerce...etkilendim de..gerildim de...uzuldum de cogu zaman.inanamadim donen dolaplara..olamaz boyle bir insan? diye.Suphe bulutu sardi benligimi..dedim ki.."yaa...bu gercekten tam bir psikopat..sizofreni.."Alli pullu bir gelin gibi..saklamasini biliyor hatalarini supermen gibi.Dolasiyor,guluyor,konusuyor,egleniyor aramizda normal insan gibi.
ici baska...disi baska...bambaska biri.Kadin tecrubeli..Seytan ruh ikizi..yalan,dolan,iftira,arkadan konusma,kiskanclik bu meslegi, bu isi."DiL mi guzel DiLBER mi ?"...dil tabii..becerikli.. tavlama universitesinden mezun sanki..kafaliyor diliyle hatun." Bayildim sana..!!! Hayranim sana...!!! sozleri..vazgecilmez taktigi.Gundemde kalma hevesi yaptiriyor her hareketi.Dokunuyor sana sicacik, temasla konusturuyor vucut dilini.Haa...basarili mi derseniz ? hem de ne basari..Seytan sinifta kalir bunun yaninda.inanin seytana pabucu ters giydirir, suya goturur susuz getirir sizi...kendi onden gider hatun,sunepe esi de gelirpesinden.Akli hinlikte..yapar planlarini zekice.
KiNiN pesinden giden biri degilim ben.Boylesi..yuzu maskeli..bir pisligi affeder mi bilmem bu temiz kalbim..? amaa.. unutmam yaptiklarini..oynadigi Bizans oyunlarini.
Benden UZAK olsun ALLAHA yakin olsun boyleleri...!!!

Guzin AVCI
15.12.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: