5 Aralık 2010 Pazar

HiCRAN...derindir YARASI

SEVERKEN uzaktan bakar olmak
Kahreder insani kederinden
ACI cektim aylarca
bir dilberin yuzunden...

Ayrilik acisi..oturmus yuregimin ustune
Sizlatir icimi derinden derinden
Araya sira daglar girsin diye
sevmedim ki seni ?
Saclarini oksayip sevdim yurekten
baskalari sevsin diye mi ?
"KADINIMI buldum " dedim, gonlumu verdim sana
Boyle ACI cektirmeni hic istemedim ki...
Hani...sarabim olacaktin
yillar gectikce tat verecektin bana,
Hani...gonlumun sultani olacaktin
hep sevecektin beni,
Hani...hep yanimda olacaktin
paylasacaktin hayati benimle...
Maskeler dustu, melek yuzlu seytan
Anladim ben cigerini, soludugun nefesi
Guvensiz tutku...hicran yarasi...
Yakti canimi...aglatti beni...

SEN her gece baska gonullerde gezerken
BEN herseyden vazgectim, HAYATTAN bile
Kustum aynalara, saklandim koselere kiyilara
Gulmeyi unuttum...iCTiM her gece kahrimdan
Titreyen mum isiginda, los karanliklarda...

Simdi YABANCI kollardasin
Bir gun orda, bir gun burda
ismin hala dudaklarimda, sesin kulaklarimda
Ama bitirdim sonunda
Yakin ol herkese B E N D E N B A S K A....!!!!

Guzin AVCI
6.12.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: