5 Aralık 2010 Pazar

Tamir olur mu bilmem

KIRILAN KALBiM

Gizemli bir hava
Ruhum melankolik
Allak bullak yuregim
Gonlum travma
Cekici gorunsen de bazen
Gonulsuzum sana tutunmaya HAYAT
Yogun bakim unitesine donmus
Gecenin bu gec saatinde benligim
Elimde sadik dostum kalemim
Paylasmak istiyorum icimdekileri dobra dobra
SiiR tadinda olsun istiyorum yasantim
Renkli,neseli,civil civil, hayat dolu
Elimde oysa MUTLULUGUN ANAHTARI
Ben..kendim zehir ediyorum kendime
Bu guzelim hayati
Sana ne herkesin derdinden,kederinden
Kalbim kabul etmese de bazi seyleri
Zaman zaman isyan da etsem
"Yoruldum..nefes almak istiyorum" desem de
Ben...ben ogrenmedikce HAYIR demeyi
Daha cook uzulur
Uzulmeye de mahkumdur temiz yuregim
Tamir olur mu bilmem
Her seferinde..yeniden..
Acimasizca KIRILAN masum KALBiM...!!!!

Guzin AVCI
5.12.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: