30 Kasım 2010 Salı

Genclik uyuyor...

Anlamakta gucluk cekiyorum inanin.Mantigim almiyor. Bir genc nasil uyuyabilir ki okulu varken.Uyuyorlar iste hem de mısıl mısıl.
GENCLiK DERiN UYKUDA.
Atam'in ve biyigi terlememis binlerce sehitlerimizin kemigi sizliyor.Onlar uyusun diye emanet etmediler Cumhuriyeti bize.Acaip canim sıkılıyor.Moralim sifir.
Uyuyan insana katlanamiyorum nedense..LDL kolesterolum cok yuksek,sinirden inme inecek pat diye bir gun bir tarafima.Ayikla o zaman pirincin taslarini Guzin hanim.!
Ben de genctim yahu yakin gecmiste..Evin en kucuguydum.En gec ben yatardim,en erken de ben kalkardim evde.Nur icinde yatsin babamin misafiri hic eksik olmazdi.Ablamlar her biri bir odaya cekilir,derslerine calisirdi,gorunmezlerdi bile.Ben hepsini agirlardim,gule gule ugurlardim,annemin babamin yatak odasinin isigi sonene kadar da uyumazdim.Ne kadar hayirli bir evlatmisim simdikileri gordukce daha iyi anliyorum.Kıyamazdim guzel anneme.Gozlerim hep babamin ustunde olurdu,annemden birsey isterse hemen veriyim diye.Hic uzmedim onlari.Bir annenin babanin istedigi gibi bir evlat oldum hep.Onlar uzulmesin diye altin tepsi icinde sunulan en guzel yerleri Fransayi,Avrupa baskentlerini,Malezya'yi ittim elimin tersiyle.Kendi cabalarimla yakaladigim firsatlardi bunlar teptim gozumu kırpmadan.Hic yuk olmadim,hic bunaltmadim onlari,hic de HAYIR demedim.istedim ki hic uzulmesinler, hep mutlu olsunlar,beni dunyaya getirdikleri icin asla pismanlik duymasinlar.Ne kadar duyarliymisim,ne kadar anlayisliymisim megersem..
Sabah 8.00 den beri kahvalti hala masada duruyor.
Gelecegimiz,umudumuz,yarinlarimiz icerde UYUYOR.
Okulda ders onu bekliyor ama sevgili yegenim derin UYKUDA.
Genclik uyursa bir ulkede,herseyini kaybetmeye mahkumsundur arkadas.
"Nereye gidiyoruz boyle" diye sormaya gerek yok...numune ortada.
iyi uykular uyuyanlara :(((

Guzin AVCI
30.11.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: