1 Kasım 2010 Pazartesi

Asghar Moradi'ye isinlansam keske...

Merhaba Guzin hanım
Bir hafta onceydi Barcelona havalimanında googleda gezenirken rastladık sayfanıza.
Yanımda erkek arkadasım Mustafa ile oyle bir dalmısızki yazı ve siirlerinizin icinde kaybolduk resmen.
Gozlerim dis hekimi ameliyatina sabitlendi.Okudukca hem sevindim hem huzunlendim.
Ben Ankara'lıyım.Bilkent'ten mezun oldum.Doktora icin geldim buraya kaldim senelerdir.Cok mutlu degiliz uzgunde degiliz basarmaya calısıyoruz aklımıza koyduklarımızı.
Asghar hocayı oyle bir yazmısınızki gormeden guvendim.Benim teyzemin eside dis hekimiydi cok ugrastı birkez oturttamadı beni koltuguna.Kactım buraya kadar.O simdi emekli.Buradaki doktorum bana hic guven vermedigi gibi paramızıda soyuyor bir guzel.Cok pahalı dis yaptırmak yurt dısında.İnanıyorum ki en iyi dishekimleri bizde yetisiyor ama biz kıymetini bilmiyoruz yurt dısında arıyoruz iste.Londra donusu yazınızı ingilizceye cevirip goturdum doktoruma.Gozleri buyudu,kızardı morardı kıskandı belliki.Beni opucuk yagmuruna tutacak degildi ya.Oh olsun anlasın hekimlerimizin harika oldugunu.Bir disimi cekti bir hafta perisan oldum,parcalandı agzımın ici.Asghar hocaya ısınlansam keske.
Kıymetini bilmek gerek iyi hekimlerimizin.Dis saglıgı cok onemli ceken bilir.
Biz Turk dostlar her hafta toplanırız bir cafede.Cristomb Colomb meydanı cok guzel.Ispanyaya bekleriz sizi.Keyifle gezdirirz sizin gibi guzel bir insanı.Aska inancınız,dalgaların sizi kucaklayısı,hayata bakıs acınız harika.Tum duygularınız oyle samimi oyle ictenki.
Arkadaslarım "guzinle paylasın" hastası olacak eminim.
Beni de ekleyin sayfanıza.Haberleselim Guzin hanım.
Asghar hocayi gormeden cok guvendim.
Sizi de gormeden cok cok sevdim.
Saglıcakla kalın.SENAY

Hiç yorum yok: