15 Kasım 2010 Pazartesi

KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

Huzunludur bu bayram.
Kesilen kurbanlar, oluk oluk akan kanlar.
icimiz burkulur gordukce o masum bakislari, zavalli hayvanlari.
Ben babama cekmisim. Bakamam.. kesilen kurbanlara. Sirtimi donerim,aglarim sessizce, gozyaslarim suzulur inceden inceden.Ozur dilerim binlerce kez.."affet beni..affet beni..ne olur ..! " diye.
Yine de guzeldir BAYRAMLAR herseye ragmen.
Adi ustunde BAYRAM iste.
Es,dost,akraba,arkadas hepsi gelir bir sekilde..biraraya.
icilen caylar,kahveler, yenilen tatlilar yemekler, edilen sohbetler, yasanan guzel saatler.
ictenlikle birbirine uzanan eller, bir tatli bakis, sicacik bir gulumseme bin sozcuge bedeldir zaten..
Tarifsiz mutluluklar yasanir bayram boyunca.
Dostlugumuzdan,arkadasligimizdan aldigimiz guc ve ilhamla, el ele, gonul gonule, nice mutlu bayramlar diliyor,her gununuz bayram coskusuyla gecsin istiyorum tum ictenligimle.
Gomun maziye tum darginliklari, tum kirginliklari.
Kaldirin rafa " gurur " denen su korolasi, basimizin tatli belasini bu seferlik.
Hic ayrilmamiscasina kavussun elleriniz,
Tutsak olsun gozleriniz gozlerinizde
Gonulleriniz bir olsun,
ILık meltem ruzgarlari essin icinizde deli deli
Kucaklayin hayati..kucaklayin dostlarinizi..
Ozgurce..sevgiyle..
Unutmayin ki yasam cok kisa..
Hava super..hava guzel..hava gunesli..
iste size..muhtesem bir bayram sevinci..
Daha ne istersin ki sevgili dostum
Yasayin bu BAYRAMI
agiz tadiyla....doya doya...keyfinize gore.
iYi BAYRAMLAR hepinize...!!!!
Kalin sevgiyle.

Guzin AVCI
15.11.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: