27 Kasım 2010 Cumartesi

Bana gore

Televizyon dunyasi,bozdu insanligi


Dun ogleden sonra,aniden bastiran yagmurda Tandogan'daydim.
Oyle guzel yagiyordu ki yagmur.Hic aldirmiyordu gencler sagnak yagisa ragmen.Renk renk semsiyelerle baloda gibiydiler adeta.Ziraat Bankasinin bekleme salonundan izledim keyifle hem yagmuru hem de gelip gecenleri.
Kimi dikkat cekici,kimi soluk benizli,kimi sevimli,kimi cilveli...kimi de yorgun,uzgun,mutsuz,huzunlu,nesesiz.
Hayat cok zor zaman zaman.Ustune ustune gelir insanin.Binlerce yukun altinda kaldigini hissedersin.Umutsuzca bakarsin yarinlara.Alip goturur tum enerjini, keyfini esen deli bir ruzgar.Kara bulutlar coreklenir ustune.Gulen yuzune huzun golgeleri yansir.icinden gelmez gulmek eglenmek.Mutsuzluk ve karanlik yanyana yurur buruk gonlunde.Herseye sahip olsa da huznu atamaz guzel yuregin.Aydinligin gelmesini bekler umutla.
Birden kesildi yagmur.Acti hava.Muhtesemdi toprak kokusu.Kuresel isinmmayla birlikte eski sert kislar yasanmiyor artik.Havalar daha iliman.Yagislar inanilmaz keyif veriyor insana.
Tam kapinin onunde bastan cikarici,curetkar giysili,havali,goz alici makyajli bir genc kizla, yakisikli bir genc tartisiyor kıyasiya.inanilmaz hakaret ve kufurle birbirlerine saldiriyordu.Hic gormedigim bir tablo.Utandim genclik adina.Nasil da tuketildi gunumuzde saygi,sevgi gibi guzel unsurlar.Hic yakistiramadim.Endise ile izledim birkac dakika.Tuttum kendimi mudahale etmedim nedense.
Kiskancliklar, hakaretler,arkadan konusmalar,sahte yuzeysel arkadasliklar,birbirinin kuyusunu kazmalar,icten pazarliklar,kotu davranislar,hasetlikler..Bugun biriyle,yarin digeriyle cikmalar..Cikar icin oynanan oyunlar..ASKI da oyuncak ettiler.Terk etmisler guzel olan her birseyi.Yasiyorlar gunu birligine.
YAZIK...cok yazik.
Hayatin goturdukleri getirdiklerinden cok fazla.
Uzuldum gencligimiz adina.
Psikolojisi bozuk toplum oluyoruz gittikce.Ruh sagligi BOZUK insanlarimizin sayisi artiyor hizla.Egitici programlar yapilmali acilen,seminerler duzenlenmeli suratle.
Biraz utangac,biraz mahcup,buruk bir sekilde dondum evimize.
Sevgiler

Guzin AVCI
27.11.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: