17 Kasım 2010 Çarşamba

WALL restaurant..Park caddesi..Cayyolu..Ankara

WALL...
Tek kelimeyle muhtesem
Hayran oldum ozenle yapilan mimarisine
Bayildim sunumuna
Yanibasimda citir citir yanan sominesine
Eti,yemegi,baligi,
Rakisi,sarabi,tatlisi
Benden tam not aldi WALL.
Bahcesi...bari...isil isil ortami...
Yakismis boylesi guzel bir mekan Baskentimize.
Tesekkurler sevgili aile dostumuz YILMAZER ailesine,degerli hocam Sedat abime,can dostum arkadasim Betul'ume...
Sayenizde ruhum dinlendi..canim dinlendi.
Oyle mutlu oldum, oyle keyf aldim ki anlatamam.
Bundan sonra ki adres mi ?
Genc,efendi Turan bey'li WALL tabii.
Bayramin 2.ci gunu yasadigim bu guzel aksam yemegi icin...guzel sohbetler icin..hersey icin tesekkurler hepinize.
Her gunumuz boyle bayram coskusuyla gecsin insallah.
Guzin AVCI
18.11.2010
Ankara

Hiç yorum yok: