16 Aralık 2010 Perşembe

SANS diliyorum genclerimize

Her hafta sonu bir sinav yapiliyor ulkemizde.GENCLiK perisan.O sinavdan cikiyor giriyor digerine.is muracaatlari yapan gencler perisan.Umutlar baglanmis cagirilma haberine.YAZIK oluyor genclerimize cok YAZIK..! Dunyanin en genc nufusu bizde.Dunyanin gozu de bizde. Ne yazik ki kor olmus gozler,yuzuyor karanliklar icinde.Hayattan beklentiler cogaldi.Her gecen gun biraz daha kiriliyor umutlar.Su disarda esen tipinin uguldayan sesi beni sinir etti..Bu sogukta,bu kara kista gencler sinavlarda,is kuyruklarinda.Hicbirsey eglenceli degil eskisi gibi.Firsat kapilari acik degil sonuna kadar.Kapali genclere.iktidara yakin olanlar yerlestiriliyor en guzel yerlere.Bu cocuklarin gunahi ne ? Ruhlari delik desik.Korkuyorlar gelecege guzel bakmaktan..korkuyorlar yarinlardan..Cogu pes etmis durumda.Vazgecmis evlenmekten,vazgecmis yuva kurmaktan, hayata guzel bakmaktan."Kendimi besleyemiyorum ki nasil ev gecindirecegim" diyor hakli olarak.Gucune gidiyor insanin yapilan haksizliklar.Bazilari unutmuyor adaletsizligi.Kaybediyor uzuntuden, kahrindan ruh sagligini.SANSSIZLIK birakmiyor yakasini golgesi gibi.Umutlari kirik,yarali bir kus gibi kusuyor gonlune. ASK hesapla kitapla olmaz, girer birden bir yerde kalbine. Ama iS boyle degil iste.Girmiyor kapidan iceri..yoksa arkanda iktidardan biri..Surunuyor genclerimiz yasiyor cehennemi.

Sevgili GENCLER neler hissettiginizi biliyorum.KORKMAYIN gelecekten.
Bu ulkenin umidi,gelecegi sizlersiniz, KORKMAYIN yarinlardan.
Pozitif dusunun,icinizi rahat tutun,VAZGECMEYiN idealinizden.
Unutun yapilan haksizliklari..tum gucunuzle sarilin hayata...
Atin negatif dusunceleri beyninizden..atin icinizden sizi uzen herseyi..
Davet edin..Cagirin SANSI...demeyin sakin "ben sanssizim " kavramini.
Tuketmeyin YASAM enerjinizi..sakin PES etmeyin olumsuzluklar yuzunden.
Kayip gitmesine izin vermeyin elinizden bu guzelim hayati.
Guzel dusunun..iYi HiSSEDiN kendinizi...ACIK tutun Cakralarinizi.
Tum TALiHSiZliklere hayir deyin..yenin korkularinizi.
Haydi...kalkin ayaga..ATIN koca adimlarinizi cesurca..yureklice...
Deyin ki :
"Bu memleket benim...OZGURCE yasamak da,calismak da benim hakkim ...!! "
Koparmaya CALİSİN tuttugunuzu...Size YAKISAN da budur inanin...!!

SANSINIZIN bol olmasi dilegiyle.

Guzin AVCI
16.12.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: