14 Eylül 2011 Çarşamba

Aklımı bıraktım ardımda

Büyük bir üzüntüyle döndüm Antalya'dan.
Allaha şükürler olsun Abdullah abim iyi.
Yarın çıkar evine.
Çocukları,torunları,gelinleri,eşi.
Hepsi bir yumak halinde,bakmaya hazır sevgiyle.
Ömer'im de kaldı aklım.
Dün yoğun bakımın kapısında ne kadar acı çektim anlatamam.
İçeri girdim yüzümde beceremesem de sahte bir maskeyle.
O mahsun gözleri,o hali çok dokundu bana.
Çok ağladım dışarı çıkınca.Sağnak yağmurlar misali aktı gözyaşlarım Ömer'ime.
Keşke kaldırabilseydim seni ayağa,merhem olabilseydim yaralarına.
Altın rengi saçların,ışıl ışıl gözlerin..usluydun, hiç yormazdın bizleri çocukken.
Senin bu denli acı çekmene sebep olan o eli kanlı katil bir an önce yakalanır,
dilerim senin çektiğin acıların on katı acı çeker yaşam boyu.
Hiç gülmesin bir daha lanet olsun ona...bizi bu kadar üzdüğü için,ağlattığı için.
Kalbim bu kadar üzüntüye dayanmıyor tekliyor adeta.
YARAB...her zaman yanımızda oldun..bırakma bizi sakın.
Kara günler gitsin artık üstümüzden,güzel günlere diyelim merhaba...!

Güzin AVCI
14.eYLÜL.2011
ANTALYA

Hiç yorum yok: