9 Eylül 2011 Cuma

Canlarım...

Gece bindim Eskişehir'den..Sabahın 5.oo de indim Antalya'ya.Direk Akdeniz hastanesi Tıp Fakültesine gittim.Abdullah abim yatağında uzanmış bekliyordu heyecanla.Babamın yakışıklı,kovboy oğlu.Saat 8.20de aldılar içeri.Kalp cerrrahı Dr.Cengiz bey çağırdı bizleri.Sevgili yeğenlerim Necmi,Gökhan,Sibel,ben gittik bilgi verdi ameliyatla ilgili.Canım abim dışarda tüm sevenleri,kardeşleri,çocukları,torunları,kuzenleri,teyzesi,gelinler bekledik dualarla.Allahıma binlerce şükürler olsun sağ salim çıktı ameliyattan.Teyzemlerle Sıtkı'nın evine geldik.Oradan Ömer'ime gittik.Hala yoğun bakımda.Girdim içeri.Onu öyle yatarken görmek ciğerimi dağladı.Allah seni bize bağışladı canım ablam.Bununla geçmiş olsun.Psikopat eli silahlı katil dilerim yakalanır biran önce.Adalete hesap verir adi şerefsiz.Dökülen kanına kurban olsun cani ruhlu yüreğinde insanlık duygusu taşımayan hayvan.
Geçecek bu zor günler geçecek.
Abdullah abim de sen de iyileşeksin.
Eskisi gibi gülüp eğleneceksiniz keyifle.
iki sevdiğim insanı böyle görmek derinden üzdü beni.
Duaların siznle.
Çok sevildiğinizi unutmayın.
sEVGİLERİMLE

GÜZİN AVCI
ANTALYA
9.9.2011

Hiç yorum yok: