2 Eylül 2011 Cuma

Trilye..balık lokantası..Gaziosmanpaşa..1 Eylül akşamı..

Güzel bir bayram akşamı.
SONBAHARa merhaba :)))
Hava güzel, mekan güzel.
Değerli misafirimiz Betül-Sedat Yılmazer çifti daha da güzel.
Trilye..balık lokantası.Adını Bursa'nın Mudanya ilçesinin Trilye kasabasından aldığı söylense de Taner'in dediğine göre bizim BARBUN dediğimiz kırmızı balığımızın Arapça ismiymiş..Arap ülkelerinde Katar-Libya-Arabistan da Trilye deniliyormuş Barbuna.
BALIK ismi yani Trilye.
Güzel dostlarımızla, gönüller cennet bahçesinden su içer ya..huzur dolar yüreğine..Canım dinlendi,ruhum dinlendi bu birliktelikten.Saatler ilerledikçe mutluluk sarhoşu olduğumu hissettim..inanılmaz keyif aldım konuşmalardan,tatlı sohbetlerden.
Libya'dan,petrolden,pastadan pay almak isteyen ülkelerden,Azerbeycan'dan,Türkmenistan'dan,Arabistan'dan,Körfez ülkelerinden,ülkemizin dış politikasının çok iyi olmasından,yapılan olumlu işlerden söz edildi.Ülkem adına güzel haberler duymak inanılmaz mutlu etti beni.Duygularım med-cezir misali gitti geldi dalgalar boyu.
Ben geleceğini düşünemeyen gençlerin karamsarlığı,işsizliğine,eğitime,şehitlere,ekonomik zorluklar altında ezilenlere,içerdekilere,odaklandım aylardır.Üzüyorum elimde olmadan kendimi.Ucu bana dayanıyor çünkü.Güzin ablalık kolay değil bu zamanda,yaşam koşulları zorlaştı,beklentiler yardım bekleyenler fazla,görüyorum acı çekenleri.
Keşke güzel olsa herşey..ağlamasa gözler,ağlamasa gönüller.
Ankara'nın yaşanabilir kentlerin içinde 1.ci olması,4 yıldır kaptırmaması bu şampiyonluğu hoşumuza gitti.Ayrıca "Güney Projesi" ile İNCEK tarafındaki arsaların inanılmaz değer kazandığından da söz edildi.
Balık güzeldi..sunum güzeldi..sohbet güzeldi..herşey güzeldi anlayacağınız.
Böyle nezih mekanlarımızın olması mutlu ediyor biz Başkentte yaşayanları.
İyi ki varsınız Sedat hocam, can dostum efsane güzel Betül'üm.
DOSTluğunuzu,samimiyetinizi,güzel yüreğinizi seviyoruz biz AVCI ailesi olarak.
Yaşam boyu mutlululuk,birliktelik veee nice BAYRAMLAR dileğiyle....
Sevgilerimi gönderiyorum kucak dolusu Betül-Sedat YILMAZER çiftine.
Herşey gönlünüzce olsun...!!!

GÜZİN AVCI
1.Eylül.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: