31 Ağustos 2011 Çarşamba

Bu GURBET ellerde bayram sabahı...!

Bir bayram daha geldi
Bir sabah daha oldu
Yine gurbette, yine içim buruk
Kader diyorlar, kısmet diyorlar
Kim ne derse desin
GURBETte çekilmiyor bayram sabahı...!

Ağlarım ağlarım gözlerim şişer
Bu GURBET ellerde bayram sabahı
Memleketim, yurdum aklıma gelir
Bu GURBET ellerde bayram sabahı...!

Ne anne, ne baba yollar gözler
Ne kalem muktedir, ne kafi sözler
Gurbetçi sılayı, soyunu özler
Bu GURBET ellerde bayram sabahı...!

En mubarek günnde HASRET çekeriz
İki büklüm olup boyun bükeriz
GURBET ATEŞİ sönsün diye yaşlar dökeriz
Bu GURBET ellerde bayram sabahı...!

GURBET elde gurbetçiler buluşur
VATAN HASRETİyle keder bölüşür
Bayrama hürmeten zorla gülünür
Bu GURBET elde bayram sabahı...!

GURBET ellerde bayramlar böyle
HASRETİZ....uzağız burda herşeye
Bu GURBET ellerde bayram sabahı...!

GurBETin adı BET
Bir zaman kendi yurdunda bile gurbetçi olursun
Bunu anca başka bir gurbetçi anlar
Bu GURBET ellerde bayram sabahı...!

İçinde kasırgalar esip de yine GÜLÜMSEYEN
Bütün GURBETÇİlere
HAYIRLI BAYRAMLAR OLSUN...!!!

Can dostum,sevgili arkadaşım ŞENAY Amerika'da yaşıyor.Bu şiiri "her bayram sabahı" okuduğunu ve ağladığını yazmış.Duygu yüklü bir şiir. Paylaşmak istedim sizlerle.
GURBETde dostluklar daha farklı oluyor.
Seven kalpler UNUTMUYOR iz bırakanları.
Nerede olursa olsun anımsıyor,özlüyor,arıyor yıllar geçse de üstünden.
Tıpkı benim ŞENAY'ımı aradığım,özlediğim gibi.Seni seviyorum güzel arkadaşım.Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.Selam JAY ve ŞEYDA'ya..öptm
Güzin AVCI
31.Ağustos.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: