5 Ağustos 2011 Cuma

Bir ay once bugundu..

Zor bir geceydi..
Baskent Hastanesinde ablamin basinda uykusuz gecirmistim geceyi.
Sabah erkenden Nur hocam,Fikret bey ve Serap hemsire gunes gibi dogmuslardi odaya bu saatlerde.Bekledigimiz mujdeli haber gelmisti nihayet Nur hocamizdan..
---'Bugun sizi taburcu etmeyi dusunuyorum...!!!'
Dunyalar Gulay'in olmustu.O mutlu..enistem mutlu..ben bir ayri mutlu.

Tam bir ay gecmis aradan.Oysa bizim icin seneler kadar uzundu gecmedi gunler saatler.
Allahima binlerce sukurler olsun su mubarek RAMAZAN ayinda..
herkes evinde, herkes yuvasinda.

Dun 'haydi..Kusadasina gidelim..Nazilli sitesini ziyaret edelim' dedi kizlar israrla.
Ben de istiyordum Mavisehir'den sevgili arkadasim SEVGi'yi gormeyi.. ablasini kaybetmisti 1.5 ay once.Ona bassagligi dilemek istedim.Firladik ciktik evden.Cok gecmeden indik siteye.
Once Sevgi'ye ugradik.Ne kadar guzel bir insan.Sohbetine doymuyor insan.Ozlem giderdik.
Meral hanima ugradik.
Ev sahibi cok guzeldi yaz tatili iyi gelmis dinlenmisti.Nesesi, enerjisi bize de gecti birden.Zor ayrildi kizlar guzel evinden.
CHP eski milletvekili Nurettin amca ile Leman hanim teyze her zaman ki gibi oturmuslar denize karsi yemek yiyorlardi keyifle.Bizden once EMRE KONGAR hocam varmis goremedik.
Epeyce guldurdu Nurettin amca, ozlemisiz tatli sohbetini, gur sesini.Taner'le konustu telefonla,espiriyle takildi epeyce bol kahkaha.
Gulay hocama ugradik..yoktu ailecek...Goremedik yan komsumuzu maalesef.
Safiye hanim karsi komsumuz da yoktu Izmir'deymis.
Tulay hocama ugradik.Kapida esinin mercedesi duruyordu..sevindik evdeler diye.Uzun uzun caldik kimseler yoktu ne yazik ki.Cook geceler kut oynamistik Tulay hocamla.

Yazilarimi yazdigim,siirlerimin satirlara dokuldugu masamiza baktim duygulandim..
simdi yeni bir aile kahvalti yapiyordu gule oynaya.
Sevgimiz aradi tatli bir sesle.. ' nerdesiniz yemek hazir...!!! ' diye.
Allah affetsin..suclu suclu yedik Sevgi'min hazirladiklarini bu kutsal RAMAZAN ayinda.

Tesekkur ettik guzeller guzeli arkadasima,
el salladik evimize,denize,sahile,keyifle yuzenlere.
izlemeden gunesin batisini karar verdik donmeye.
Guzel ama bir o kadar da yorucu bir gundu.
Sevdiklerimi gormek mutlu etti beni.Donduk tatli yorgunlukla iZMiR'e evimize :))

Guzin AVCI
6.Agustos.2011
iZMiR

Hiç yorum yok: