9 Ağustos 2011 Salı

Kıyamadığım saçlarıma.. nasıl da kıydım bir anda

Dile kolay...
1983..ilk görev yerim..Siirt-Kurtalan..Kurtalan lisesi.
Saçlarımın ilk uzamaya başladığı sene.
O günden bugüne hep uzundu saçlarım.
Işıl ışıl, sapsarı, bazen dümdüz bazen dalgalı..bazen topuz... her zaman havalı.
Kurtuluş Lisesine geldiğim sene neredeyse belime yaklaşıyordu uzunluğu..Hergün bir model yapardım özenle.
" Okulun en güzel öğretmenisiniz..!!!
Bu sözü öğrencilerimden ya da arkadaşlarımdan duymak hoşuma giderdi.
Yıl 1993..evlendiğim sene.
Balayımız da..Paris'te..Eyfel kulesinin tepesinde..rüzgarda savrulurken güzel saçlarım mutluydum halimden.Oysa akşamdan beri üzgün..pişmanım nedense.
Taner'im her zaman der.
" Kadını gösteren saçlarıdır" diye.Hiç sevmez kısa saçı.
" Sakın kestirme...!!!" der her zaman.
BOP MODEL...Hay Allah...nerden uydum şeytana.
---" Bob model keser misiniz saçlarımı ? " dedim bir anda.
Her makas darbesinde..kaçmak istedim kuaförün elinden..yine de..oturdum kurbanlık koyun misali..boyun eğdim kaderime.
Yere düşerken sessiz sessiz, ağlamaklı, güneş pırıltısına benzeyen altın saçlarım kızgındı bana biliyorum.
Kökü bendeeee...
Üzülmeyin güzellerim...yine uzatırım sizi keyifle.
Ne dersiniz biraz da böyle gezmeye...???
Bob modelli Güzin teyze...!!! çok komikse de....ne yapalım kesildi bir kere.

GÜZİN AVCI
9.Ağustos.2011
ANKARA

2 yorum:

Adsız dedi ki...

olsun değişiklik olmuştur hep uzun nereye kadar, kesilmeden önce ne kadar dı ki boyu, Her ne olursa olsun güle güle kullanın

güzinle paylaşın dedi ki...

Önce üzülmüştüm sonra da çok sevmiştim şimdi kestirecem yine aynı model:)))