4 Ağustos 2011 Perşembe

iZMiR derin uykuda

Sabahin erken saati.Mis gibi bir hava.Hafif bir meltem ruzgari oksuyor tenimi, dolasiyor yuzumde.Bir ara cikip gitsem yurusem sahilde diye dusundum uzun uzun, sonra vazgectim bu fikrimden.Kedi cevikligindeki Guzin gitmis,kendini yorgun hisseden biri gelmisti yerine.Aylardir dinlenmedik normal bence bu denli yorgunluk.
Ozgur..cici damadimiz...muhendis olmak kolay degil, sabahin erken saatinde sessizce cikti evden ,1 saatte ulasacak Aliaga Tuprasa...Calismak boyle guzel iste.Erken kalmak gibisi var mi ? sevmiyorum ben gozum baka baka yatmayi..yatanlara da kizarim elimde degil soylerim bir cift lafi :)))
iZMiR gercekten de guzel sehir.
Yasanacak sehir.
Sahilde Kahve Diyarinda otururken aksam dusundum de...
Deniz...isiklar...huzurlu ve mutlu insanlar..
kimi oturuyor keyfince iciyor kahvesini,yiyor yemegini.....kimi dolasiyor ozgurce...kimi yalniz kimi elele.
Kendini asmis Avrupalasmis bir sehrimiz.
Yazacak neler var neler..vaktim yok simdi..yazarim ileri ki gunlerde.
simdilik kalin sevgiyle.

Guzin Avci
4.Agustos.2011
iZMiR

Hiç yorum yok: